Walt schreef:Misschien heb ik het inderdaad verkeerd begrepen, maar als ze je niet hebt geprobeerd, is het nogal vreemd om aan te geven dat je geen verschil hoort lijkt me...
Vraagje aan Leobus:
Op de Suzy Wong website zeggen ze dat je de kurkjes op de 'as van de filter spoel' moet plakken, in het geval van een ronde spoel, neem ik aan dat ze dan de bovenkant bedoelen?
Groetjes Walter
Walter,
Op de site staan foto's hoe je ze moet monteren. "Guide to use"
Ik had aanvankelijk begrepen dat ze gemonteerd moesten worden zoals jij aangeeft. Ze werken dan ook wel, maar naar het schijnt wat minder. Daar heb ik niks van gemerkt. Bij mij werkte het meteen (op de spoelen van het filter gemonteerd) en nam gedurende enige tijd ook nog toe in werking.

Ik moest ze maar laten zitten van de maker, want los trekken vernietigt ze. Om de magneten van de units heb ik banden van hetzelfde materiaal. Die lijken nu commerciëel vervangen door de plaatjes.
Kijk voor de grap eens op het "high end forum". Daar staat een recentie van RenéN over mijn set. Hij wist niet dat de plaatjes en de banden er in zaten, want toen was dat nog geheim.
Groet,
Leobus