Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.
Moderator: Beheerdersteam
- SSassen
- Contacteer:
Re: Overhaulin' : Elektuur Crescendo 1983 Eindversterker.
Met zoiets valt nog wel wat moois te knutselen misschien?
http://www.ebay.com/itm/LED-Level-Meter ... 9017&rt=nc
http://www.ebay.com/itm/LED-Level-Meter ... 9017&rt=nc
Over mooie grote wappers gesproken
om een indicatie te geven, de versterker heeft de afmetingen van een krat bier dus metertje is zeker 20cm breed.
om een indicatie te geven, de versterker heeft de afmetingen van een krat bier dus metertje is zeker 20cm breed.
Och, zolang het lichtblauw is mogen alle fratsen. Niet in de signaalweg is volgens mij Sander zijn criterium. En de meters die Sander zelf voorstelt zijn ook wel fraai maar wapperen niet. Die McIntosh wappers zijn erg mooi trouwens.ray5150 schreef:Dat bedoel ik dus...![]()
Sander is volgens mij niet zo van de fratsen en tierenlantijnen op audio apparaten...
Co
Wil je dat dan? Trekt wel schijtende vogels aancve schreef:Och, zolang het lichtblauw is mogen alle fratsen.ray5150 schreef:Dat bedoel ik dus...![]()
Sander is volgens mij niet zo van de fratsen en tierenlantijnen op audio apparaten...
Co
Laatst gewijzigd door Pjotr op di 09 jun 2015, 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat geldt voor de hele versterker, en dan heb je nog de Marantz SM1000ray5150 schreef:Kwijl, kwijl...![]()
Die meters geven meer dan 0dB aan? Het is toch geen tape recorder?ray5150 schreef:Kwijl, kwijl...![]()
Dat is vrij gebruikelijk, die Mac gaat zelfs tot 8000Watt!!!Pjotr schreef:Die meters geven meer dan 0dB aan? Het is toch geen tape recorder?ray5150 schreef:Kwijl, kwijl...![]()
Daar heb ik schijt aan!Pjotr schreef:Wil je dat dan? Trekt wel schijtende vogels aancve schreef:Och, zolang het lichtblauw is mogen alle fratsen.ray5150 schreef:Dat bedoel ik dus...![]()
Co
Compost
Moet natuurlijk nog wel een frontje omheen he?tijger schreef:Kan hem niet mooi vinden
Even goed is hij dan blauw geen gezichtFR_Aad schreef:Moet natuurlijk nog wel een frontje omheen he?tijger schreef:Kan hem niet mooi vinden
Iets tegen Smurfen ?tijger schreef:Even goed is hij dan blauw geen gezichtFR_Aad schreef:Moet natuurlijk nog wel een frontje omheen he?tijger schreef:Kan hem niet mooi vinden
Valt natuurlijk te verwachten van Azraël
Anne
Die McIntosh-meters hebben een mooie Log-schaal over 7 decade's en zijn ook prima geschikt voor mijn ontwerp, maar ik mag hier geen reclame maken voor mijn pracht-ontwerpen (waarom eigenlijk niet?, mag dat alleen voor buitenstaanders?), dus ik zal het wel ergens anders publiceren.
Dat blauw is best mooi bij een zwart front, ik zie wel liever een gloeilamp als lichtbron in dit geval.
Probeer het hier eens:mtb schreef:............maar ik mag hier geen reclame maken voor mijn pracht-ontwerpen (waarom eigenlijk niet?, mag dat alleen voor buitenstaanders?), dus ik zal het wel ergens anders publiceren.
Zeg Ray, jij hebt die meters toch allang binnen?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Pjotr schreef:Probeer het hier eens:mtb schreef:............maar ik mag hier geen reclame maken voor mijn pracht-ontwerpen (waarom eigenlijk niet?, mag dat alleen voor buitenstaanders?), dus ik zal het wel ergens anders publiceren.
Ja, sinds vorige week. Hoezo ?Pjotr schreef:Zeg Ray, jij hebt die meters toch allang binnen?
Omdat de goegemeente nog steeds voor je op zoek isray5150 schreef:Ja, sinds vorige week. Hoezo ?Pjotr schreef:Zeg Ray, jij hebt die meters toch allang binnen?
Hmm,.... omdat je bij die Accuphase stond te kwijlen ?ray5150 schreef:Ja, sinds vorige week. Hoezo ?Pjotr schreef:Zeg Ray, jij hebt die meters toch allang binnen?
Anne