Even voorstellen

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
timpert
Berichten: 2439
Lid geworden op: ma 08 jun 2015, 15:09
Locatie: 026

Even voorstellen

Bericht door timpert »

Hallo Allemaal,

Na een tijdje lezen heb ik besloten me aan te melden, omdat contact met lokale mede-hobbyisten misschien tot wat leuks kan leiden. Mijn naam is Jurgen, en ik ben voor zover mijn herinnering teruggaat in de tijd bezig met elektronica. Verder houd ik ervan om luidsprekers te knutselen. Mijn laatste project is een FAST die begonnen is als Markaudio 12PW/7P combinatie, maar nu waarschijnlijk met een andere breedbander bovenin verder door het leven moet. Ik heb nog veel meer projecten in variërende staat van ontbinding completering, en zoals bij de meesten wel is de grootste knelpuntsfactor de tijd die ik in mijn "mancave" kan doorbrengen. Ik hoop op een vruchtbare uitwisseling van ervaringen!

Groet,
Jurgen
Gebruikersavatar
Chris_T
Berichten: 1443
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 15:15
Locatie: Wageningen

Re: Even voorstellen

Bericht door Chris_T »

Hallo Jurgen, welkom!

Moest een beetje lachen met de zin "Ik heb nog veel meer projecten in variërende staat van ontbinding completering"
Ik begrijp maar al te goed hoe dat is, 8 jaar later en er staat nog steeds geen afgewerkte speaker in de huiskamer :lol:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door pappaleo »

Welkom Jurgen.
Chris_T schreef:
Ik begrijp maar al te goed hoe dat is, 8 jaar later en er staat nog steeds geen afgewerkte speaker in de huiskamer :lol:
Serieus ? :shock: :shock:

Potje Warnex ?
Gebruikersavatar
timpert
Berichten: 2439
Lid geworden op: ma 08 jun 2015, 15:09
Locatie: 026

Re: Even voorstellen

Bericht door timpert »

Eens even kijken, mijn laatste afgewerkte speaker dateert van 20.. Nee, 19.. Ik weet het niet meer. Mijn huidige project is verder dan menig project ooit is gekomen, en het maakt aardig kans op een likkie verf...
Gebruikersavatar
markbakk
Berichten: 5698
Lid geworden op: wo 15 sep 2010, 21:27
Locatie: Arnhem

Re: Even voorstellen

Bericht door markbakk »

Zit jij niet ook op DIYAudio? Leuke verhandelingen over spoeltjes :wink:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Even voorstellen

Bericht door ray5150 »

"zover mijn herinnering teruggaat in de tijd bezig met elektronica" maar ik lees hierboven alleen over luidsprekers. :think:
Anyway, ook namens mij veel plezier op het forum gewenst. :wink:
Gebruikersavatar
timpert
Berichten: 2439
Lid geworden op: ma 08 jun 2015, 15:09
Locatie: 026

Re: Even voorstellen

Bericht door timpert »

Zit jij niet ook op DIYAudio? Leuke verhandelingen over spoeltjes
Dat heb je goed gezien. Het verbaast me keer op keer dat over een simpel passief onderdeel zoals een spoel zoveel onduidelijkheid bestaat.
maar ik lees hierboven alleen over luidsprekers.
Ik hou me met meer zaken bezig, maar momenteel zijn mijn hobbyactiviteiten tijdelijk even "luidspreker-zwaar". Kan elk moment weer veranderen.
Plaats reactie