Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Wie is die enge man? 
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Gelukkig heeft hij zijn kleren aan.ds23man schreef:Wie is die enge man?
Commentaar.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
En hoe is de Pizza?
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Nog altijd geen nieuws. Wij wachten tot de deelnemers naar buiten komen.
Cosia Stekker
Cosia Stekker
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Had je maar langs moeten Co men. 
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Ik ben inmiddels wel naar buiten gekomen en heb een wat "beter" beeld van de slachtoffers gekregen.
Hoe het nu met de nog in gijzeling gehouden slachtoffers van de pizzaboer is, werd nu nog niet duidelijk. 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Krijg de indruk dat dit een hele rustige Breda is dit jaar.
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Logisch, jij bent er niet... 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Dus het wordt weer eens tijd voor een Ultrazooom tour? 
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Hardstikke gezellig hier;
(Ook zonder Snoekemans)
(Ook zonder Snoekemans)
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Die speakers van Leo, man die klonken fijn in die grote ruimte;
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Ik hoop dat iedereen een fijne dag heeft gehad. Mijn beslissing om niet te komen was zeer verstandig, duik nu mijn nest in met 39 graden koorts. Waar blijft die oproep van het ziekenhuis GVD......
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Hopelijk krijg je snel een oproep en ben je van het probleem verlost. Sterkte en volgend jaar in Breda?ds23man schreef:Ik hoop dat iedereen een fijne dag heeft gehad. Mijn beslissing om niet te komen was zeer verstandig, duik nu mijn nest in met 39 graden koorts. Waar blijft die oproep van het ziekenhuis GVD......
Co
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Zo, thuis!
Dat was een leuke dag! En een stuk betere ruimtes dan Alphen... Weer een paar fijne sets gehoord en nu eindelijk die schandalig mooie draaitafel van George mogen aanschouwen.
Daarnaast natuurlijk echt leuk om elkaar weer in levende lijve te ontmoeten; voel mij langzamerhand thuis
Afdeling planning en organisatie: BEDANKT
Dat was een leuke dag! En een stuk betere ruimtes dan Alphen... Weer een paar fijne sets gehoord en nu eindelijk die schandalig mooie draaitafel van George mogen aanschouwen.
Daarnaast natuurlijk echt leuk om elkaar weer in levende lijve te ontmoeten; voel mij langzamerhand thuis
Afdeling planning en organisatie: BEDANKT
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Die draaitafel met bijbehorende phono-versterker klonk echt zeer fraai!!!
Beetje een pizza chaos maar ze smaakten weer zeer goed.
Groetjes Walter
Beetje een pizza chaos maar ze smaakten weer zeer goed.
Groetjes Walter
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Zo zal alle foto's ff in 1 post knallen;
Ontwikkeling van Rudy met AMT hoog
Prachtige set van Mick, wat een muzikaliteit
Creatie van Rudy, erg vriendelijke speakers, heb ik van genoten.
Refmons hadden het in de ochtend op de SET van George niet naar hun zin in de grote zaal, na het eten op de Marantz veel beter.
George, nogmaals, wat issie mooi en wat klonk het goed
Nog 2 wedstrijd luidsprekers, rechtse van John geloof ik, klonken fijn!
Ontwikkeling van Rudy met AMT hoog
Prachtige set van Mick, wat een muzikaliteit
Creatie van Rudy, erg vriendelijke speakers, heb ik van genoten.
Refmons hadden het in de ochtend op de SET van George niet naar hun zin in de grote zaal, na het eten op de Marantz veel beter.
George, nogmaals, wat issie mooi en wat klonk het goed
Nog 2 wedstrijd luidsprekers, rechtse van John geloof ik, klonken fijn!
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Ik heb ook een paar foto's gemaakt...
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Wat ben ik moe, maar ook voldaan! Heerlijk om iedereen weer te zien.......
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Jan ik neem volgend jaar wel wissel geld mee kan men bij mij de pizza's betalen dan schiet het uitdelen wat beter op.
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
En terecht! De sfeer was goed, de tijd vloog voorbij en het eten was prima. Complimenten voor jou en de mensen die spullen mee hadden,Wowly schreef:Wat ben ik moe, maar ook voldaan! Heerlijk om iedereen weer te zien.......
