Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ach,elk jaar gaat het zo. 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Dus vanaf 10:00 luisterstints en niet echt een vast programma zoals laatst in Alphen ad Rijn. Wordt dus meer een verrassingsmenu 
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik hoop toch op pizza op de menukaart.kuiperik schreef:Dus vanaf 10:00 luisterstints en niet echt een vast programma zoals laatst in Alphen ad Rijn. Wordt dus meer een verrassingsmenu
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Dan wordt het toch gewoon een verrassing wat erop ligtsander1238 schreef:Ik hoop toch op pizza op de menukaart.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Haha pizza blijft op het menu, en de luisterstints worden morgenvroeg ingevuld. Indien er ongeveer 50 man komen moet ik even kijken of een extra ruimte boven huren nog (financieel) mogelijk is, dan kunnen we daar de stints houden. Anders moeten we beneden gaan zitten in het "kleine kamertje".....
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik kom ook, zonder apparatuur.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Mijn spulletjes staan klaar, ik weet niet of er verder nog wat mee moet.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 7#p1758647
Combi met MickRS en de OB als in Alphen een optie voor de Soekris Dac?
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 7#p1758647
Combi met MickRS en de OB als in Alphen een optie voor de Soekris Dac?
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
En dan een vergelijk met de Afdac2?hannesie schreef:Mijn spulletjes staan klaar, ik weet niet of er verder nog wat mee moet.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 7#p1758647
Combi met MickRS en de OB als in Alphen een optie voor de Soekris Dac?
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik ga toch ook mn best doen om langs te komen om te luisteren.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Net geprobeerd de zizoklo uit het souterrain te halen: hij is te zwaar mijn mij en mijn vrouw alleen
: hij gaat dus niet mee. Zal een ander subje meenemen,maar mocht iemand anders een lekkere sub mee kunnen nemen met wat displacement: graag 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Hallo allemaal, het gaat mij i.v.m. de gezondheid niet lukken om bij de meeting in Breda te zijn
.
Baal er als een stekker van, maar de klachten zijn weer toegenomen en dan gaat de gezondheid even voor.
Ik nog gehoopt dat het nog zou bijtrekken, maar helaas.
Ik wens iedereen in ieder geval een fijne dag toe!
En sorry dat mijn wedstrijdluidsprekers er niet zullen zijn.
Groetjes Chris
Baal er als een stekker van, maar de klachten zijn weer toegenomen en dan gaat de gezondheid even voor.
Ik nog gehoopt dat het nog zou bijtrekken, maar helaas.
Ik wens iedereen in ieder geval een fijne dag toe!
En sorry dat mijn wedstrijdluidsprekers er niet zullen zijn.
Groetjes Chris
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Sterkte Chris
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Jammer Chris, ik had je graag ontmoet. Sterkte in ieder geval.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Nog 35 km tot Breda...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Dan ben je te laat! 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Hoe kom je daar nou bij ?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Omdat het om negen uur begon...... 
