+1ray5150 schreef:Datzelfde kun je zeggen van die luidsprekers !sevenup schreef:Zo groot is tegenwoordig toch niet meer nodig...![]()
[longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
Moderator: Beheerdersteam
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Hangt er een beetje vanaf hoe groot je kamer is, lijkt me...
Wat versterkertips betreft:
Relaixed pre en een http://holtonprecisionaudio.com/collect ... ier-module eindtrapje.
Vanaf de NXV-300 zijn ze gebalanceerd. Deze eindversterkers zijn m.i. een hele grote aanrader.
Zou bijna wel voor je willen bouwen...
Oh ja, het zijn Australische dollars... Het lijkt meer dan het is.
Wat versterkertips betreft:
Relaixed pre en een http://holtonprecisionaudio.com/collect ... ier-module eindtrapje.
Vanaf de NXV-300 zijn ze gebalanceerd. Deze eindversterkers zijn m.i. een hele grote aanrader.
Zou bijna wel voor je willen bouwen...
Oh ja, het zijn Australische dollars... Het lijkt meer dan het is.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Leeuwarden schreef:Hangt er een beetje vanaf hoe groot je kamer is, lijkt me...
Wat versterkertips betreft:
Relaixed pre en een http://holtonprecisionaudio.com/collect ... ier-module eindtrapje.
Vanaf de NXV-300 zijn ze gebalanceerd. Deze eindversterkers zijn m.i. een hele grote aanrader.
Zou bijna wel voor je willen bouwen...
Oh ja, het zijn Australische dollars... Het lijkt meer dan het is.
Mooie specs"
Heb je deze zelf Leeuwarden?
Neem je hem mee naar Alphen?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Ik bi-amp met de NXV 500r2. Ze gaan helaas niet mee naar Alphen...
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Klaar 
Tijdelijke opstelling zo met het, nog te vervangen, TVmeubel waar de externe filterkasten in staan.
Nu eerst maar eens op me gemak eens rondkijken voor een mooie pre/power-combi of een dikke geintegreerde versterker.
Lekker geluidje hoor
Tijdelijke opstelling zo met het, nog te vervangen, TVmeubel waar de externe filterkasten in staan.
Nu eerst maar eens op me gemak eens rondkijken voor een mooie pre/power-combi of een dikke geintegreerde versterker.
Lekker geluidje hoor
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Feli! Hoe klinkt het in eerste instantie?
Poweradvies: mijn Holton amps!
Poweradvies: mijn Holton amps!
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Pure waanzinLeeuwarden schreef:Feli! Hoe klinkt het in eerste instantie?
Poweradvies: mijn Holton amps!
helder, strak, laag, detail you name it, it's got it.
Onvoorstelbaar hoe relaxed en moeiteloos dit speelt. De enige beperking die dit systeem kent is de ruimte helaas, maar dat wist ik van tevoren toen we de woning uit de verkoop haalden. Ik had ze op de groei gebouwd
@Holton: ik zal 'r nog eens naar kijken maar plug&play is ook wel lekker
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Advance Acoustic;
Xpreamp; http://advance-acoustic.com/en/hifi-ele ... 8-x-preamp
X-A220; http://advance-acoustic.com/en/hifi-ele ... /22-x-a220

Die kunnen wel mee naar Breda in je camper toch?
Xpreamp; http://advance-acoustic.com/en/hifi-ele ... 8-x-preamp
X-A220; http://advance-acoustic.com/en/hifi-ele ... /22-x-a220
Die kunnen wel mee naar Breda in je camper toch?
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Terwijl je zelf een LM4780 hebt?Shadow schreef:Advance Acoustic;
Xpreamp; http://advance-acoustic.com/en/hifi-ele ... 8-x-preamp
X-A220; http://advance-acoustic.com/en/hifi-ele ... /22-x-a220
Die kunnen wel mee naar Breda in je camper toch?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Bovendien is die NXV500R2 dan een stuk goedkoper zelfs als je voor de duurste oplossingen gaat. Klinkt waarschijnlijk ook nog beter...
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Profietsgejat!
Weet alleen niet of ik de roosters over de woofers mooi vind, maar dat ze er op zitten zal wel een reden hebben.
Veel luister plezier en goede buren gewenst.
Weet alleen niet of ik de roosters over de woofers mooi vind, maar dat ze er op zitten zal wel een reden hebben.
Veel luister plezier en goede buren gewenst.
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
ToTo schreef:Terwijl je zelf een LM4780 hebt?
Ik gaf maar een tip he?Leeuwarden schreef:Bovendien is die NXV500R2 dan een stuk goedkoper zelfs als je voor de duurste oplossingen gaat. Klinkt waarschijnlijk ook nog beter...
Inderdaad!Geenius schreef:Gefeliciteerd!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Heee ze zijn klaar, mooi hoor
gefeliciteerd man, veel luisterplezier!
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Met wappers !Shadow schreef:Advance Acoustic;
Xpreamp; http://advance-acoustic.com/en/hifi-ele ... 8-x-preamp
X-A220; http://advance-acoustic.com/en/hifi-ele ... /22-x-a220
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Mooiste wat er is aan wappers sinds Technics vind ik 
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
VET GOED !!
FF LEKKER GENIETEN.
p.s. speel zelf al een paar jaren met een Jungson JA88d ; zou het vier/vijf voudige moeten uitgeven om e.e.a. beter te laten klinken.
FF LEKKER GENIETEN.
p.s. speel zelf al een paar jaren met een Jungson JA88d ; zou het vier/vijf voudige moeten uitgeven om e.e.a. beter te laten klinken.
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Precies optijd voor morgen!MechanicalAnimal schreef:Klaar![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Je bent me net voor......FR_Aad schreef:Precies optijd voor morgen!MechanicalAnimal schreef:Klaar![]()
- Hifi_goeroe
- Berichten: 151
- Lid geworden op: di 20 feb 2007, 20:59
- Locatie: Almere
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Gefeliciteerd!
Ik kom graag nog een keertje luisteren.
Gr, Erik
Ik kom graag nog een keertje luisteren.
Gr, Erik
