Exactomundo!ds23man schreef:Preja vu?
Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Ik had ondertussen wel en zaalindeling verwacht.
Of mogen we wat moois uitzoeken morgen?
Of mogen we wat moois uitzoeken morgen?
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Heb je de lading al in de kofferbak? 
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Ik heb een verzoekje voor morgen.Als er mensen zijn die stukken luidsprekerkabel hebben liggen van 50 cm tot 1 m is het mogelijk om deze mee te brengen?
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
De helft ongeveer.
De Acoustic Signature en de andere versterkers staan nog op zolder en gaan morgen pas de auto in.
De kabels en zo mogen wel een nachtje in de auto slapen.
De Acoustic Signature en de andere versterkers staan nog op zolder en gaan morgen pas de auto in.
De kabels en zo mogen wel een nachtje in de auto slapen.
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Koper aan het verzamelen?meanman64 schreef:Ik heb een verzoekje voor morgen.Als er mensen zijn die stukken luidsprekerkabel hebben liggen van 50 cm tot 1 m is het mogelijk om deze mee te brengen?
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Nee ,dat niet maar het word morgen allemaal wel duidelijk;Kappa7 schreef:Koper aan het verzamelen?meanman64 schreef:Ik heb een verzoekje voor morgen.Als er mensen zijn die stukken luidsprekerkabel hebben liggen van 50 cm tot 1 m is het mogelijk om deze mee te brengen?![]()
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
O,spannend!
Je sub staat in ieder geval klaar!
Je sub staat in ieder geval klaar!
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Gadver, Dre !dre schreef:O,spannend!![]()
Je sub staat in ieder geval klaar!
't is hier geen SM forum.
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Jup morgen even kijken on the spot waar je wat wil neerzetten. Eerst komt eerst maalt zullen we maar zeggen. Tegen 12-13 uur gaan we kijken hoe alles speelt en aanpassingen maken indien nodig. Lees, wat apparatuur matchen.Kappa7 schreef:Ik had ondertussen wel en zaalindeling verwacht.
Of mogen we wat moois uitzoeken morgen?
Ik hoop dat iedereen eraan denkt genoeg dempingsmateriaal mee te nemen, snoeren, bronnen, versterking etc etc. We zullen maar wat tekort komen op zo'n dag...... Is nog nooit aan de orde geweest maar eens moet de eerste keer zijn
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
PS: ik heb door drukte geen flipoverpapier kunnen bemachtigen. Ik heb wel een grote papieren onderlegger van papier waar op de achterzijde kan worden geschreven. Is dat ook goed?
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Wat denk je zelf? Dat daarop voor een breed pupliek in een zaal wat uit te leggen is? Als het klooien wordt heeft het weinig zin, dat wordt dan geen workshop. Meer een informeel onderonsje.Wowly schreef:PS: ik heb door drukte geen flipoverpapier kunnen bemachtigen. Ik heb wel een grote papieren onderlegger van papier waar op de achterzijde kan worden geschreven. Is dat ook goed?
Het wijkcentrum zal toch zelf wat wat hebben in die geest?
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Even een verslag voor de thuisblijvers het is nog erg rustig en de deuren zijn nog dicht
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Loopt nog niet echt storm.Kappa7 schreef:Even een verslag voor de thuisblijvers het is nog erg rustig en de deuren zijn nog dicht
Co
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Je hebt je BMW ingeruild voor een Fiat Panda?cve schreef:Loopt nog niet echt storm.Kappa7 schreef:Even een verslag voor de thuisblijvers het is nog erg rustig en de deuren zijn nog dicht![]()
Co
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
+1ds23man schreef:![]()
(ja, ik volg het nog een klein beetje
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Nog weinig
hier.
Heren, aan de slag met die smartphones!
Heren, aan de slag met die smartphones!
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Jammer dat ik niet kon komen.. veel plezier iedereen en wellicht tot ziens in Friesland!..
Ik kan het niet laten een tussendoor projectje te starten.. en mee te willen nemen.
Ik kan het niet laten een tussendoor projectje te starten.. en mee te willen nemen.
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Verdorie Koningsdag is nog spannender in beeld gebracht! Geen verslaggever terplaatse?
Congeduld
Congeduld
Re: Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2015
Hannesie lekker aan het streamen op mission Impossible.
