Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Hallo Wowly,'
Ik heb die zizoklo nog nooit gehoord. ik ben zeer benieuwd... misschien wil je deze sowieso inladen?
Groetjes Walter
Ik heb die zizoklo nog nooit gehoord. ik ben zeer benieuwd... misschien wil je deze sowieso inladen?
Groetjes Walter
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Afdac is klaar.
Shigaclone heb ik net pas de onderdelen binnen, duss ik weet niet of die klaar is.
Shigaclone heb ik net pas de onderdelen binnen, duss ik weet niet of die klaar is.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
ik kan m'n meetset wel meenemen
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik ben erbij
. Mogelijk met de Wavecor TL's, maar dat is nog niet zeker.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Tuurlijk neem je die Wavecors mee!!! Hardstikke leuk om naar te luisterenChris_T schreef:Ik ben erbij. Mogelijk met de Wavecor TL's, maar dat is nog niet zeker.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik kan die Zizoklo Wel meenemen geen probleem (zegt mijn rugWalt schreef:Hallo Wowly,'
Ik heb die zizoklo nog nooit gehoord. ik ben zeer benieuwd... misschien wil je deze sowieso inladen?
Groetjes Walter
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Heel fijn, ik kan die van mij ook wel meenemen, maar snap er zelf de halve tijd niets van hahaha. Er vragen met regelmaat leden of er ook een meetsetje aanwezig is op de luisterdag....Henkjan schreef:ik kan m'n meetset wel meenemen
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015 (plaats genoeg!)
Ik ben erg benieuwd naar die shigaclone. Daar was destijds op het HT-forum toch een en ander over te doen? Maar persoonlijk zie ik liever dat je er op je gemak aan werkt en plezier aan hebt dan dat je je gaat haasten zonder fun om hem af te hebben voor de luisterdag....ToTo schreef:Afdac is klaar.
Shigaclone heb ik net pas de onderdelen binnen, duss ik weet niet of die klaar is.
PS: voor allen die denken dat er geen plaats meer is: er is nog plenty plaats....
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Da's mooi want ik neem nog een gast mee (geen forumlid) mag dat Jan?
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
En ik neem wel een ladder mee, en misschien dan ook wel een daarbij passende versterker, en de muziek zal ik dan wel via een externe HD en Odroid U3 server gaan afspelen, moet lukken.
Laatst gewijzigd door hannesie op do 28 mei 2015, 0:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Zet mij maar op de lijst, ik ben van de partij!rodi schreef:Ik wil graag naar de luisterdag komen, maar de kans is groot dat ik niet kan...
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
hardstikke goed heren!!!!
Rodi neem jij nog wat mee?
Was dat vorig jaar jou maat met die fraaie PA's die zijn standaard had laten staan?
Rodi neem jij nog wat mee?
Was dat vorig jaar jou maat met die fraaie PA's die zijn standaard had laten staan?
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik ben nog nooit op een Breda-luisterdag geweest. Misschien was het een naamgenoot?
Het enige wat ik mee kan nemen zijn mijn Evora's, maar deze zijn nog niet af. Ze staan te spelen met alleen wat condensatoren in het filter om de mid en tweeter te beschermen. Dus ik denk dat daar geen interesse in is. Toch?
Ook vind ik ze best pittig om te vervoeren: toch best wel groot als je ze moet tillen en ik denk iets boven de 30kg...
Het enige wat ik mee kan nemen zijn mijn Evora's, maar deze zijn nog niet af. Ze staan te spelen met alleen wat condensatoren in het filter om de mid en tweeter te beschermen. Dus ik denk dat daar geen interesse in is. Toch?
Ook vind ik ze best pittig om te vervoeren: toch best wel groot als je ze moet tillen en ik denk iets boven de 30kg...
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Die wil is er wel, de weg of liever gezegd vervoer nog nietWowly schreef:Tuurlijk neem je die Wavecors mee!!! Hardstikke leuk om naar te luisterenChris_T schreef:Ik ben erbij. Mogelijk met de Wavecor TL's, maar dat is nog niet zeker.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Indien je op 30 mei 2015 op de luisterdag aanwezig wil zijn kun je dat hier kenbaar maken. Gewoon een reply met "ik kom ook" is al voldoende
Ik kom ook!
Ik kom ook!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik kom definitief niet vanwege medische problemen. Om semi-precies te zijn ernstige ontstekingen in mijn krent (perianale fistels) en wacht op een operatie. Het vervelende is dat het de ene dag wat beter gaat dan de andere maar daar is geen peil op te trekken en ga dan ook geen planning op maken.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Met zo'n rit er bij lijkt me dat geen pretje inderdaad.........
Ook lekker rustig voor ons.
Ook lekker rustig voor ons.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ben jij dat Dre of heeft Wallo je account gehackt?
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Oké......
Sorry dan.......
Sorry dan.......
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Vooral niet op Google gaan zoeken. !
Beterschap gewenst, Gerhard.
Beterschap gewenst, Gerhard.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
ray5150 schreef:Vooral niet op Google gaan zoeken. !![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Was je maar in een operatie af van deze ellende, de praktijk leert dat in de meerderheid van deze gevallen meerdere operaties nodig zijn. 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik heb een vriend van me ook wel een keer of 3 kunnen brengen.....
Sterkte man!
Sterkte man!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Heb je hem ook weer opgehaald Dre?
