Sneak-preview, superlatieve klasse-A
Moderator: Beheerdersteam
Re: Sneak-preview, superlatieve klasse-A
Ik denk dat afgezien van de kleine wijzigingen die een paar posts hierboven staan hij allang weer met allemaal andere zaken bezig is.
Re: Sneak-preview, superlatieve klasse-A
Denk dat de 'Schaduw' plotseling tijd teveel heeft. Er worden ineens allemaal ouwe koeien uit de sloot gehaald.
Re: Sneak-preview, superlatieve klasse-A
Dacht even, hé een Havank lezerFR_Aad schreef:Denk dat de 'Schaduw' plotseling tijd teveel heeft. Er worden ineens allemaal ouwe koeien uit de sloot gehaald.
Anne
Re: Sneak-preview, superlatieve klasse-A
Stel ik je alweer teleur Anne?
Geen Charles C.M. Carlier vandaag
Geen Charles C.M. Carlier vandaag
Re: Sneak-preview, superlatieve klasse-A
dat ik niet eerder in een topic gereageerd heb betekent niet dat ik het niet gevolgd hebFR_Aad schreef:Denk dat de 'Schaduw' plotseling tijd teveel heeft. Er worden ineens allemaal ouwe koeien uit de sloot gehaald.
en je mag gewoon Joram zeggen hoor
