Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Ik vind dit juist wel heel erg knap, mijn broer, ik heb er 4, speelde ook klarinet, de gewone dan. maar wel heel herkenbaar en zeker niet het meest makkelijke instrument.
Mhmm, dead can dance, als ik vrolijk ben zet ik wel eens dat live album op, ben ik gelijk weer met twee voetjes terug op aarde Het kan wel lekker vet klinken....
Als dat nog niet helpt kun je altijd nog een rondje "This Mortal Coil" doen, dan hoeft het nog niet eens te regenen.
Mhmm, dead can dance, als ik vrolijk ben zet ik wel eens dat live album op, ben ik gelijk weer met twee voetjes terug op aarde Het kan wel lekker vet klinken....
Als dat nog niet helpt kun je altijd nog een rondje "This Mortal Coil" doen, dan hoeft het nog niet eens te regenen.
Of Clan of Xymox...
Da's geen luisterdag meer, maar een vleermuizenparty...