En dan is ineens de TO-92 anders
Anne
Moderator: Beheerdersteam
Maar daar weet jij wel raad mee............!!!!knuisje schreef:Ja, maar die bestaat alleen nog als een zak onderdelen.
Hoe stilte klinkt is niet zo boeiend, hoe klinkt de muziek? Dat is wat telt! Vertel, vertel!knuisje schreef:Kanaal 1 speelt.![]()
Na een korte controle met de scope aan een dummy load, de speaker aangesloten.![]()
Wat opvalt is de volledige stilte met het oor in de tweeter bij afwezigheid van signaal.
De print is juist iets kleiner geworden.MarcoSQ schreef:Ben blij om te zien dat deze printjes wat groter zijn dan de standaard LM4780's, en dat de gelijkrichting/afvlakking op een aparte print zit. Dat past niet in mijn huidige kast, en dan kan ik ook niet in de verleiding komen om te upgraden.
Anders ik wel. Jammer dat ik niet in Breda aanwezig kan zijn.dre schreef:Mmmm,ik ben wel heel benieuwd........