Ik heb z'n kleine broertje, met originele zijplankjes.Rudolf schreef:Heb geen houtjes nog dus geen pics![]()
Maar hier moet het op. Geen gezicht zo'n bloot deck toch?
Andere kleur hout dan origineel vind ik dan weer niet erg.
Hoe kom ik aan een mooi stukje hout ? Regio Leiden
Moderator: Beheerdersteam
Re: Hoe kom ik aan een mooi stukje hout ? Regio Leiden
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: Hoe kom ik aan een mooi stukje hout ? Regio Leiden
De plaatjes, van nogal wild getekend jatoba, even geposteerd op mijn kolomfrees (mijn nieuwste machine, computer gestuurd voor staal enzo)
Kees
Re: Hoe kom ik aan een mooi stukje hout ? Regio Leiden
Nice
Ben je al een beetje gesetteld in de nieuwe woning Kees 
Re: Hoe kom ik aan een mooi stukje hout ? Regio Leiden
Mooi zeg, en die zijn naar mij onderweg 
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: Hoe kom ik aan een mooi stukje hout ? Regio Leiden
Voor 90%, zeg maar.. Nog wel drukSARK schreef:Ben je al een beetje gesetteld in de nieuwe woning Kees
Ergo: ik snap niet dat ik vroeger tijd had om te werken...
Kees
Re: Hoe kom ik aan een mooi stukje hout ? Regio Leiden
Erg mooi stukje hout, en een hele mooie machine. 
Re: Hoe kom ik aan een mooi stukje hout ? Regio Leiden
Geen bezorging op ma en di; geduld Ruud

- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: Hoe kom ik aan een mooi stukje hout ? Regio Leiden
Tja, Al die feestdagen... als niet werkende heb ik er eigenlijk alleen maar last van...
Kees
Kees
Re: Hoe kom ik aan een mooi stukje hout ? Regio Leiden
In leidschendam zit een meubel, waar mijn ouders destijs de meubels hebben laten maken,
de naam is me ontschoten, maar hij zit vlakbij de snelweg, randje leidschendam. Die heeft veel soorten hout of voorraad. Gevonden :de stoof heten die zaak, maar ik vind het maar dure zooi tov anderen. Of laten we het zo zeggen , als ze een fout bij het produceren maken, proberen ze toch de boel te leveren en dan met mooi gebrabbel van het hout werkt, enz......
Maar ze kunnen mooie produkten leveren en quaafwerking geven wat je wilt. Qua speakers denk ik dat je er niet moet zijn, maar phone ze even gewoon wat het kost.
gr. richard
de naam is me ontschoten, maar hij zit vlakbij de snelweg, randje leidschendam. Die heeft veel soorten hout of voorraad. Gevonden :de stoof heten die zaak, maar ik vind het maar dure zooi tov anderen. Of laten we het zo zeggen , als ze een fout bij het produceren maken, proberen ze toch de boel te leveren en dan met mooi gebrabbel van het hout werkt, enz......
Maar ze kunnen mooie produkten leveren en quaafwerking geven wat je wilt. Qua speakers denk ik dat je er niet moet zijn, maar phone ze even gewoon wat het kost.
gr. richard
Re: Hoe kom ik aan een mooi stukje hout ? Regio Leiden
Eh, Richard, er is al hout onderweg naar Rudolf...
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Hoe kom ik aan een mooi stukje hout ? Regio Leiden
Waarom moet ik nu ineens aan tomatensoep denken? 
Re: Hoe kom ik aan een mooi stukje hout ? Regio Leiden
Nou, een lekker kopje tomatensoep gaat er altijd wel in.
(Tomatensoep, de nieuwe cavia op ZBA.nl.)
(Tomatensoep, de nieuwe cavia op ZBA.nl.)
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Hoe kom ik aan een mooi stukje hout ? Regio Leiden
Het is Barry zijn schuld. De eerste keer ben ik een kwartier onbruikbaar geweest van het lachen.
Re: Hoe kom ik aan een mooi stukje hout ? Regio Leiden
Maar ik ben toch nog wel geinteresseerd in hout leveranciers in de regio hoor ! 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Hoe kom ik aan een mooi stukje hout ? Regio Leiden
Maar het is geen houtleverancier, maar een meubelzaak. Zit hier om de hoek.
Re: Hoe kom ik aan een mooi stukje hout ? Regio Leiden
Ik heb een handzaag een decoupeerzaag en een cirkelzaag !! 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hoe kom ik aan een mooi stukje hout ? Regio Leiden
Vreemde manier van tomatensoep maken heb jij......Rudolf schreef:Ik heb een handzaag een decoupeerzaag en een cirkelzaag !!
Re: Hoe kom ik aan een mooi stukje hout ? Regio Leiden
De TS is al voorzien, maar mocht er iemand nog een stukkie bijzonder hout nodig hebben:
- http://www.af.nl
- http://www.masave.nl
In ieder geval deze laatste stuurt hout ook met de post.
- http://www.af.nl
- http://www.masave.nl
In ieder geval deze laatste stuurt hout ook met de post.
Re: Hoe kom ik aan een mooi stukje hout ? Regio Leiden
Is toch een fijn draadje geworden om later nog eens adressen uit te pikken?

Re: Hoe kom ik aan een mooi stukje hout ? Regio Leiden
En hier de plankjes !
Ik weet niet waarom de laatste 2 foto's nu ineens liggen, ik had ze hier op de PC net mooi recht gezet; derde foto is met een keer vingertje/lapje/meubelolie er op; dat scheelt meteen een hoop.
Kan ik ze nooit meer lakken denk ik
Ik weet niet waarom de laatste 2 foto's nu ineens liggen, ik had ze hier op de PC net mooi recht gezet; derde foto is met een keer vingertje/lapje/meubelolie er op; dat scheelt meteen een hoop.
Kan ik ze nooit meer lakken denk ik
Laatst gewijzigd door Rudolf op do 07 mei 2015, 9:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: Hoe kom ik aan een mooi stukje hout ? Regio Leiden
Lakken gaat nog wel hoor... Eerst even lekker wassen met wasbenzine bijvoorbeeld.. GEEN amonia! Zelfs een sopje water/zeep werkt, maar dan moet het wel weer heel rustig drogen..
Kees
Kees
