Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik kom ook.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Leuk! Lang niet gezien.molekuul schreef:Ik kom ook.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Zoals het er nu uitziet zit ik dat weekend voor de Ducati Club Races op Assen maar kan zomaar eens op zaterdag heen en weer rijden .
Blijft toch altijd weer leuk om de mensen irl te zien .
Blijft toch altijd weer leuk om de mensen irl te zien .
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
CRAP, wordt dit dan het eerste jaar in een redelijk lange serie dat ik er niet bij ben? Ik weet het wel zeker. In de ochtend neem ik deel aan Limburgs Mooiste om 110km door het Limburgse landschap te cruisen en in de middag mag ik met mijn zoontje naar 's Hertogenbosch waar hij uitgenodigd is om te komen turnen.
In elk geval wens ik jullie allen veel plezier, ik hoop tot volgend jaar
Groetjes,
Mischa
In elk geval wens ik jullie allen veel plezier, ik hoop tot volgend jaar
Groetjes,
Mischa
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
ik ben erbij!
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik kom graag eens langs
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik kom met mean man 64 . Tot dan
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Jan, wil je mij ook op de lijst zetten.
Dank U.
Paul.
Dank U.
Paul.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
ToTo met afdac2 en shigaclone staat op plek 22 en plek 26 in de lijst op pagina 1.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ach, er zijn nog 62 plekken vrij...
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Met mijn omvang neem ik ook twee plaatsen inWalt schreef:ToTo met afdac2 en shigaclone staat op plek 22 en plek 26 in de lijst op pagina 1.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik keek net eens wat er allemaal aan spul richting Breda komt....ik zie nog geen bron of zit ik ernaast?
Ook deels uit eigen belang: mijn minisharc+afdac2 mashup lust momenteel alleen toslink input en thuis komt alles via lms en een SQB touch van Qobuz.
Ik kan een laptop meebrengen maar mijn cd's heb ik nooit meer allemaal geript waardoor het een maar beperkte verzameling is.
dus niet ideaal voor de 30ste, is er iemand die een wat uitgebreidere collectie heeft en kan meebrengen? Wellicht ook om andere sets te voeden?
Ook deels uit eigen belang: mijn minisharc+afdac2 mashup lust momenteel alleen toslink input en thuis komt alles via lms en een SQB touch van Qobuz.
Ik kan een laptop meebrengen maar mijn cd's heb ik nooit meer allemaal geript waardoor het een maar beperkte verzameling is.
dus niet ideaal voor de 30ste, is er iemand die een wat uitgebreidere collectie heeft en kan meebrengen? Wellicht ook om andere sets te voeden?
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Gewoon een ceedeespelert met een paar ceedees. We draaien toch meestal het zelfde. 
Kan Hans ook eens meeluisteren. Hahaha
Kan Hans ook eens meeluisteren. Hahaha
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
ik kom ook
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Leeg of vol? 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
De boel bijgewerkt en topic afgesplitst zodat de muziek in een ander draadje kan worden besproken.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
En ik ben ook van de partij
Helaas als gegadigde
Ben benieuwd wat voor moois er deze keer te bewonderen valt
Dus bij deze
nr 42
Helaas als gegadigde
Ben benieuwd wat voor moois er deze keer te bewonderen valt
Dus bij deze
nr 42
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
oke ed! welkom wwlkom!
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik kom ook die kant op.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik kom graag
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik twijfel nog. Mijn zoontje heeft een badmintonwedstrijd in Dongen die dag.
Ik heb onlangs deze grote hoorn (H 83. B 75 D 53.)op de kop getikt. (geen paar jammer genoeg)
Als ik langskom dan neem ik hem wel mee, misschien dat iemand een er een driver voor heeft.
Ik heb onlangs deze grote hoorn (H 83. B 75 D 53.)op de kop getikt. (geen paar jammer genoeg)
Als ik langskom dan neem ik hem wel mee, misschien dat iemand een er een driver voor heeft.
- Bijlagen
-
- 6cellenhorn.jpg (2.38 KiB) 928 keer bekeken
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Helaas Deo NON volentehsmeets schreef:Ik ben wel van de partij, deo volente.
Als er interesse is kan ik wel wat meenemen, anders breng ik niks mee.
1) 2-weg (Seas&Visaton) + Sub (CSS 10")
2) Work in progress: 'n pre (MiniSharc + AFDAC2) en 6 kanaals eindtrappen (UCD180)
Onderga een ingreep volgende week en verwacht niet voldoende hersteld te zijn voor Breda. Helaas.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Sterkte!!hsmeets schreef:Helaas Deo NON volentehsmeets schreef:Ik ben wel van de partij, deo volente.
Als er interesse is kan ik wel wat meenemen, anders breng ik niks mee.
1) 2-weg (Seas&Visaton) + Sub (CSS 10")
2) Work in progress: 'n pre (MiniSharc + AFDAC2) en 6 kanaals eindtrappen (UCD180)![]()
Onderga een ingreep volgende week en verwacht niet voldoende hersteld te zijn voor Breda. Helaas.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
+1
Een goed herstel gewenst.
Een goed herstel gewenst.
