Ontwerpwedstrijd door www.hout-fineer.nl
Moderator: Beheerdersteam
Ontwerpwedstrijd door www.hout-fineer.nl
Op de valreep kreeg ik lucht van het ontwerpwedstrijd. Omdat ik het een leuk initiatief vind, heb heb ik aangeboden fineer voor deze projecten te leveren met 20% korting.
Daarbij wilde ik ook een prijs aan verbinden maar gezien de late instap, was dat niet zo eerlijk.
Bovendien zijn er ook leden die niet zo kundig zijn die ook eigenlijk een kans verdienen.
Vandaar een nieuwe wedstrijd met een visueel tintje.
Bouw je luidspreker en bekleed hem volledig of deels met fineer dat bij mij gekocht is. Doet er niet toe of het een bestaand ontwerp is of nieuw.
Hou daarvan een bouwverslag bij op dit forum en zorg dat het af is voor het einde van dit jaar.
Eigen leden kunnen dan stemmen op de verschillende ontwerpen.
De winnaar krijgt het bestede fineerbedrag terug.
De runner up word beloond met 75%.
Bij 15 ínzendingen of meer worden nog eens twee prijzen verloot onder de ontwerpen. De eigenaars krijgen 50% terug.
Alle deelnemers krijgen de standaardkorting van 15% mits er ook een bouwverslag volgt.
Dit heb ik in het verleden niet gevraagd maar ik vind het wel op zijn plaats en maakt het forum levendig.
Ben ik nog wat vergeten?
oh ja voor de korting gewoon een PB-tje sturen.
Daarbij wilde ik ook een prijs aan verbinden maar gezien de late instap, was dat niet zo eerlijk.
Bovendien zijn er ook leden die niet zo kundig zijn die ook eigenlijk een kans verdienen.
Vandaar een nieuwe wedstrijd met een visueel tintje.
Bouw je luidspreker en bekleed hem volledig of deels met fineer dat bij mij gekocht is. Doet er niet toe of het een bestaand ontwerp is of nieuw.
Hou daarvan een bouwverslag bij op dit forum en zorg dat het af is voor het einde van dit jaar.
Eigen leden kunnen dan stemmen op de verschillende ontwerpen.
De winnaar krijgt het bestede fineerbedrag terug.
De runner up word beloond met 75%.
Bij 15 ínzendingen of meer worden nog eens twee prijzen verloot onder de ontwerpen. De eigenaars krijgen 50% terug.
Alle deelnemers krijgen de standaardkorting van 15% mits er ook een bouwverslag volgt.
Dit heb ik in het verleden niet gevraagd maar ik vind het wel op zijn plaats en maakt het forum levendig.
Ben ik nog wat vergeten?
oh ja voor de korting gewoon een PB-tje sturen.
Laatst gewijzigd door DKM op do 23 apr 2015, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ontwerpwedstrijd door www.hout-fineer.nl
Dat is vast wel te combineren met fineerds23man schreef:Waar is mijn pot Warnex gebleven.....![]()
Re: Ontwerpwedstrijd door www.hout-fineer.nl
Jammer genoeg heb jij je fineer al.
Maar de vraag is ga je het wel afkrijgen dit jaar?
Hangt zeker van het weer af
Maar de vraag is ga je het wel afkrijgen dit jaar?
Hangt zeker van het weer af
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Ontwerpwedstrijd door www.hout-fineer.nl
In het MI topicds23man schreef:Waar is mijn pot Warnex gebleven.....![]()
Re: Ontwerpwedstrijd door www.hout-fineer.nl
Mmmm, valt wel mee, ik heb mijn huidige kasten destijds ook in de winter aan de keukentafel zitten fineren.DKM schreef:Jammer genoeg heb jij je fineer al.
Maar de vraag is ga je het wel afkrijgen dit jaar?
Hangt zeker van het weer af
Re: Ontwerpwedstrijd door www.hout-fineer.nl
We naderen het einde van het jaar.
Een wedstrijd is het niet geworden.
Ik denk dat ik pappaleo mag feliciteren..
Een wedstrijd is het niet geworden.
Ik denk dat ik pappaleo mag feliciteren..
Re: Ontwerpwedstrijd door www.hout-fineer.nl
Papaleo gefeliciteerd. En Danny bedankt, al wordt niet ieder initiatief een gigantisch succes; als we alleen maar op onze kont zitten gebeurt er helemaal niets. 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Ontwerpwedstrijd door www.hout-fineer.nl
Dank
Ik heb fineer bij Danny aangeschaft omdat hij mooie stukjes in de aanbieding had, niet om er een prijs mee te winnen.
Ik ben al blij met de eervolle vermelding.
Ik heb ook nog steeds een paar vel kersen van hem liggen, bestemd voor Dinges, maar dat project ligt door allerlei omstandigheden even stil.
Ik heb fineer bij Danny aangeschaft omdat hij mooie stukjes in de aanbieding had, niet om er een prijs mee te winnen.
Ik ben al blij met de eervolle vermelding.
Ik heb ook nog steeds een paar vel kersen van hem liggen, bestemd voor Dinges, maar dat project ligt door allerlei omstandigheden even stil.
Re: Ontwerpwedstrijd door www.hout-fineer.nl
Een idee om dan maar de 40 euro te doneren aan het forum?
Bij deze overgemaakt
Bij deze overgemaakt
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Ontwerpwedstrijd door www.hout-fineer.nl
Prima idee !DKM schreef:Een idee om dan maar de 40 euro te doneren aan het forum?
Bij deze overgemaakt
