b&o powerlinkkabel aansluitingen?
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
b&o powerlinkkabel aansluitingen?
Ben dus opzoek naar hoe de aansluitingen liggen van een 8 polige powerlink van b&o om eem MCL 2P poweramp van b&o( oud beestje)
aan te laten schakelen Wie weet hier raad mee ?
aan te laten schakelen Wie weet hier raad mee ?
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: b&o powerlinkkabel aansluitingen?
Hier heb je een lay out.
http://beophile.com/?page_id=13249
http://beophile.com/?page_id=13249
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: b&o powerlinkkabel aansluitingen?
Naar mijn mening moet er ergens 5 volt worden aangeboden. Is me hier niet duidelijk?
Re: b&o powerlinkkabel aansluitingen?
Lijkt mij ook maar ik ben toch wel niewsgierig naar de bron van Edje (oftewel .... waar hij die informatie vandaan haalt), misschien dat hij zijn eigen vragen kan beantwoorden 
Re: b&o powerlinkkabel aansluitingen?
Heel vreemd, maar ik heb bovenstaande post van mij al vele maanden geleden gepost. 
Re: b&o powerlinkkabel aansluitingen?
Dejavu of ben je zonder het te weten een timetraveller?ray5150 schreef:Heel vreemd, maar ik heb bovenstaande post van mij al vele maanden geleden gepost.
Aad
Re: b&o powerlinkkabel aansluitingen?
Geen van beiden.
Wat wel heel merkwaardig is, dat toen ik woendagmiddag op mijn telefoon het forum opende, stond dit topic bovenaan, en bij dat bericht van mij stond iets in de trant van "message bumped by edje".
Is hij soms aan het forum hacken of zo, ik weet het niet.
Wat wel heel merkwaardig is, dat toen ik woendagmiddag op mijn telefoon het forum opende, stond dit topic bovenaan, en bij dat bericht van mij stond iets in de trant van "message bumped by edje".
Is hij soms aan het forum hacken of zo, ik weet het niet.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: b&o powerlinkkabel aansluitingen?
Nee, edje heeft zijn topic "gebumpt". Dat heeft tot gevolg dat de datum van de laatste post aangepast wordt en de post als ongelezen wordt gemarkeerd, of zoiets.
Edit: Ray zegt zelf ook al zoiets, las ik even overheen. Bumpen is gewoon een forum optie. Kan je alleen uitvoeren met een topic dat je zelf gestart bent.
Edit: Ray zegt zelf ook al zoiets, las ik even overheen. Bumpen is gewoon een forum optie. Kan je alleen uitvoeren met een topic dat je zelf gestart bent.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: b&o powerlinkkabel aansluitingen?
Ik zal mijn isobarix topic eens bumpen. De laatste post daarin is van Barry op 29 april om 08:19 12 mei om 22:03
Edit: ja dus
Edit: ja dus
Laatst gewijzigd door pappaleo op do 12 mei 2016, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
