Ik ben Robert Jan, 30 jaar uit Helmond en werkzaam in de ICT. Heb geen uitgebreide kennis van electronica of audioconcepten, maar t wordt steeds beter. Ook in mijn werk vooral autodidact. En dacht, ik zal me eens op een forum aanmelden waar we gewoon Nederlands praten, wel zo makkelijk.
Wat audio betreft neig ik naar vintage spul:
Bocama 224b met Lenco L75 in een mooie massieve behuizing en Ortofon arm en 10" Tannoy speakers.
Beneden heb ik een opgeknapte Sansui 771 en draai ik met een thorens td166 en een squeezebox.
Daarnaast heb ik vorige week op mp een 807 versterker gekocht voor heeeel weinig. Kon er weinig info over vinden, totdat ik hier wat rondstruinde. Het kijkt erop dat deze gebouwd is door het forumlid PA4URK. Dus ik denk dat ik zijn topic tot leven ga wekken.
