Olaf Markus schreef:Hoe dan ook Walt. Je zorgt er toch voor dat ik dagelijks nieuw leesvoer heb welke ik met een smile op mijn gezicht weg lees. Ik kijk er inmiddels zelfs dagelijks naar uit.
Blijf in elk geval lekker schrijven, inclusief luisterervaring, zodat ik lekker elke dag wat met een smile te lezen heb.
En wie zich ergert aan dit topic moet gewoon lekker weg blijven.
Ook heb ik best respect voor de bedenker en de maker van de bybee producten.
De bedenker heeft alleen ontdekt dat er ook wereld wijd er een markt is voor meestal zinloze producten voor een bepaalde doelgroep.
Als wij nu eens samen ons bezig gaan houden met ontwerpen van gelijk soortige producten en we sluiten deals met een aantal forum leden voor zeer lovende recenties is het een kwestie van tijd dat we ook lekker eraan gaan verdienen.
De gelovigen kopen het toch wel, zei willen immers het product proberen of ze hun audio keten daarmee kunnen verbeteren.
Laat ik mijn idee vast inbrengen, iets ( Een kastje met spoeltje condensatortje en neodium magneetje.) wat achter op de magneet van de driver moet worden aangebracht waardoor de magnetische kracht van de magneet bla bla bla.