Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Aangezien Anne al jaren onze steun en toeverlaat is op dit forum, zou het leuk zijn als wij hem in staat konden stellen dat ie dit jaar naar Breda komt.
Dus kom maar op met de suggesties!
Maar mondje dicht, hij mag het niet weten!
Laatst gewijzigd door ds23man op zo 05 apr 2015, 21:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Wat Anne betreft, had begrepen dat hij inderdaad geheel rolstoel-afhankelijk is. Misschien is er professioneel vervoer nodig, maar dit kan ons/hem toch niet tegenhouden?!
Gerhard, jij ben toch (verre) familie. Maak hem maar duidelijk dat hij niet kan weigeren.
Meestal kunnen mensen die afhankelijk zijn qua vervoer gebruik maken van de regiotaxi of als het verder weg is, Valys. Als dit geen optie is stel ik een inzamelrondje voor om passend vervoer te huren.
Qua eventuele ondersteuning op andere vlakken gedurende de dag, ben ik best bereid om wanneer nodig te helpen gezien mijn werk in de sector zorg en welzijn. Eea wel ik wel graag van te voren weten aangezien ik dan voor de 30ste pbl uren opneem zodat ik niet onverwacht kan worden opgeroepen door de werkgever.
Kan iemand met leasebak niet even via Brussel rijden... Uurtje vanaf Breda
Als er echt niemand vanuit die hoek komt, wil ik m wel ophalen als ik mijn spullen uitgeladen heb. Moet einde dag wel weer iemand hem naar huis brengen.
Toen mijn moeder in een rolstoel zat, pikte ik haar ook op. Rolstoel achter in, moeders op de stoel. Nu weet ik natuurlijk niet of de conditie van Anne dat toelaat... Gezien jullie reacties ben ik bang van niet. Dan idd een bus regelen!