Voorstel datum Luisterdag Breda 2015
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Voorstel datum Luisterdag Breda 2015
Hallo allemaal,
Nu de succesvolle luisterdag in Alphen aan de Rijn voorbij is wilde ik aan jullie vragen of de datum zaterdag 30 Mei een geschikte dag is voor de luisterdag in de Breda. Hij is deze keer een weekje later dan normaal (was vaak de 3e zaterdag van Mei) maar na vragen van diverse leden om hem iets later te houden en om de spreiding in de luisterdagen een klein beetje te ondersteunen én het feit dat de beheerster de week ervoor evt plannen had is mijn voorkeur de 30e geworden. Mochten nu erg veel mensen de 30e verhinderd zijn en de week ervoor niet kunnen we nog altijd kijken of er iets veranderd moet worden. Wel even in het achterhoofd houden dat het niet mogelijk is om iedereen tevreden te stellen.
Dus: voorstel 30 mei, mocht je dit wel of niet fijn vinden geef dat hieronder aan. Dan zal ik komend weekend proberen de rest op het forum te zetten.
Groetjes
Jan
Nu de succesvolle luisterdag in Alphen aan de Rijn voorbij is wilde ik aan jullie vragen of de datum zaterdag 30 Mei een geschikte dag is voor de luisterdag in de Breda. Hij is deze keer een weekje later dan normaal (was vaak de 3e zaterdag van Mei) maar na vragen van diverse leden om hem iets later te houden en om de spreiding in de luisterdagen een klein beetje te ondersteunen én het feit dat de beheerster de week ervoor evt plannen had is mijn voorkeur de 30e geworden. Mochten nu erg veel mensen de 30e verhinderd zijn en de week ervoor niet kunnen we nog altijd kijken of er iets veranderd moet worden. Wel even in het achterhoofd houden dat het niet mogelijk is om iedereen tevreden te stellen.
Dus: voorstel 30 mei, mocht je dit wel of niet fijn vinden geef dat hieronder aan. Dan zal ik komend weekend proberen de rest op het forum te zetten.
Groetjes
Jan
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Re: Voorstel datum Luisterdag Breda 2015
Komt zeker goed uit, niet in het Pinksterweekend. Scheelt een hoop geregel met de boodschappen.
Helemaal goed Jan
Zoals ik eens heb laten weten is mijn vader op 23 mei jarig (hij wordt dit jaar 88) en is dat weekend altijd lastig voor mij. Dus de 30ste is w.m.b. een stuk beter.
Zoals ik eens heb laten weten is mijn vader op 23 mei jarig (hij wordt dit jaar 88) en is dat weekend altijd lastig voor mij. Dus de 30ste is w.m.b. een stuk beter.
Ik ben er weer vanaf 6 juni. Voor mij dus geen Breda dit jaar.
30 mei is ok!
Gerard
Gerard
O jee, een deadline. Ik begin al te zweten, dus lekker voor mij uit schuiven tot het net niet te laat is.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
30 mei is beter dan Hemelvaart/Pinksteren denk ik. Prima datum.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
En veel mensen hebben vaak familieverplichtingen in het pinksterweekend.
Voor mij is het vnl een hoop gekloot wbt de zaterdagse bulkboodschappen. Die moet ik dan op vrijdag doen en dan ook extra qua versproducten voor twee extra dagen.
Voor mij is het vnl een hoop gekloot wbt de zaterdagse bulkboodschappen. Die moet ik dan op vrijdag doen en dan ook extra qua versproducten voor twee extra dagen.
- SSassen
- Contacteer:
Niet zo mopperen Gerhard:ds23man schreef:Voor mij is het vnl een hoop gekloot wbt de zaterdagse bulkboodschappen. Die moet ik dan op vrijdag doen en dan ook extra qua versproducten voor twee extra dagen.
http://www.ah.nl/over-ah/online-bestellen/bezorgservice
-
ds23man
- Ook commercieel actief
SSassen schreef:Niet zo mopperen Gerhard:ds23man schreef:Voor mij is het vnl een hoop gekloot wbt de zaterdagse bulkboodschappen. Die moet ik dan op vrijdag doen en dan ook extra qua versproducten voor twee extra dagen.
http://www.ah.nl/over-ah/online-bestellen/bezorgservice
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
ze bezorgen wel op zaterdag op 4824PP dus niets aan de handds23man schreef:SSassen schreef:Niet zo mopperen Gerhard:ds23man schreef:Voor mij is het vnl een hoop gekloot wbt de zaterdagse bulkboodschappen. Die moet ik dan op vrijdag doen en dan ook extra qua versproducten voor twee extra dagen.
http://www.ah.nl/over-ah/online-bestellen/bezorgservice![]()
30 mei staat al in de agenda!
groet,
Aat
groet,
Aat
30 Mei perfect
- Muug
- Contacteer:
Jep, I know the feeling. Zaterdag is dé boodschappendag bij uitstek. Dat heb je als je met twee full-time moet werken....ds23man schreef:Voor mij is het vnl een hoop gekloot wbt de zaterdagse bulkboodschappen. Die moet ik dan op vrijdag doen en dan ook extra qua versproducten voor twee extra dagen.
Dat gezegd zijnde, doordat het met een week is opgeschoven kan ik lekker wél langskomen nu! En misschien komt vrouwlief ook eens mee.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Denk dat dit een blijvertje wordt!
- SSassen
- Contacteer:
Wie? Muug z'n vrouwlief?, ik denk niet dat Muug bedoelde dat hij z'n vrouw in Breda zou achterlaten? Of ben je werkelijk zo woest aantrekkelijk als men doet geloven Gerhard?ds23man schreef:Denk dat dit een blijvertje wordt!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Zie mijn Avatar sander!

- SSassen
- Contacteer:
Als dat je vrouw is begrijp ik 't wel, da's inmiddels necrofilie^2ds23man schreef:Zie mijn Avatar sander!![]()
Hoezo blijvertje? Je had toch al chronisch zaterdagse boodschappenproblemen? Is niet behandelbaards23man schreef:Denk dat dit een blijvertje wordt!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Hier in de omgeving doen ze voordeur van het bejaardentehuis op slot als ik voorbij rij ..... 
Super dat het bij iedereen zo goed uitkomt! Dan is dat bij deze vastgezet!