Hallo allemaal.

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
mikey
Berichten: 1
Lid geworden op: za 28 mar 2015, 14:26
Locatie: Almere

Hallo allemaal.

Bericht door mikey »

Hallo mede formers,

Mijn naam is Michael(Mike zoals iedereen me noemt)
Ben natuurlijk nieuw hier(eens moet de eerste keer zijn).
Ik ben van plan om ook iets te gaan bouwen terzijde tijd.
voorlopig staan er eerst nog twee andere projecten.
Namelijk de zolder verbouwen voor me 5 jarig zoontje
En daarna de schuur, omdat de ''hobby/klus/pruts ruimte op zolder zat.
voorlopig zit ik verslagen te lezen(kwijlen).
dus voorlopig lezen lezen en nog eens lezen :D

gr. Mike
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4781
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: Hallo allemaal.

Bericht door Olaf Analogue »

Hoi Mike.
Welkom hier en alvast veel lees en bouw plezier.
Wat heb je nu staan op audio gebied?
Plaats reactie