Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: napraten...

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst

Bericht door Walt »

Er waren 3 wedstrijd speakers aanwezig, die van mij, Dre en pappaleo. Ik vond ze alle drie goed klinken, gezien het budget van slechts 225 euro voor een setje zijn dit zeker interessante speaker als het gaat om goed geluid voor weinig geld. Over mijn eigen speaker was ik zeer tevreden, ondanks de kleine midwoofer meer dan voldoende laag en volume voor de ruimte. Het geluid kwam ook mooi los van de speakers en ik vond het lekker ruimtelijk klinken met een subtiel hoog.

De open baffles van Mick klonken in eerste instantie niet echt geweldig. Later stonden ze iets dichter bij elkaar en de aansturing was warm geworden dit was een grote verbetering.

De 2 sets speakers van Tony Gee zagen er prachtig uit. Leuk om steeds snel een A/B tussen beide sets te horen voor hetzelfde nummer. Ik vond zelf de kleine speaker iets lekkerder klinken, zo te horen iets meer output rond 1000Hz.

De speakers van Rudy met de kleine midwoofers met de koperkleurige stofkappen klonken geweldig fraai in het middengebied. Zelf zou ik hier graag nog eens een nog hoogwaardigere tweeter bij horen... (kleine AMT?)

Qua eten kan ik bevestigen dat de saté van restaurant de Lelie zeker voor herhaling vatbaar is. Zelfs de meloen was goed binnen te houden! :D

Groetjes Walter
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst

Bericht door FR_Aad »

Was weer een leuke dag. Oude en nieuwe gezichten gezien en gesproken. Top!

Terwijl de sate ploeg bij de lelie zat met de pizza ploeg nog een luistersessie in de kleine ruimte gehouden. Daarbij had ik een voorkeur voor Leo zijn speakers boven die van Walter.
De MI speakers klinken coherent terwijl ik bij die van Walter bij Dark Side of the Moon soms de tweeters apart van de mids hoorde spelen. Maar dat is vast nog op te lossen. Leuke projecten.

Mick zijn open baffles kwamen niet helemaal uit de verf. De tweede poging was wel duidelijk beter. Maar ik weet hoe de Alpha's klinken dus ik denk dat het bij hem thuis wel snor zit. (De grote ruimte is natuurlijk ook geen makkelijke)

Kortom, weer veel indrukken die ik eens met een biertje ga verwerken :)
Gebruikersavatar
MickRS
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 06 sep 2013, 20:55
Locatie: Medemblik

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst

Bericht door MickRS »

Pfff, dat was een leerzame dag, zeg maar... :wink:

Mijn speakers kwamen inderdaad niet bepaald goed uit de verf. Gelukkig werd het wat beter na een half uurtje, maar niet het niveau wat ik hier thuis weer hoor. Ik was al een beetje bang dat de ruimte wel erg groot is, zo'n twee a drie keer zo groot als hier. Want ondanks dat mijn speakers er indrukwekkend uitzien qua afmetingen, zijn ze niet echt bedoeld voor heel grote ruimtes. Geen kast, dus veel energieverlies... Sowieso een ruimte waar laagweergave niet makkelijk is. Werd ook wel duidelijk met de andere sets die hier gedraaid hebben.

Ook heb ik geleerd dat de buizen echt warm moeten zijn voordat je gaat draaien en blijkt plaatsing essentieel te zijn. Nou ja, een soundcheck voordat je begint zou best fijn zijn. :mrgreen: Had ik ook nog wat kunnen sleutelen aan de afstelling van het laag, want ook dat is nu ingesteld op mijn huiskamer en niet voor bijna 100 m2.

Verder echt een hele leuke dag gehad! Heren organisators: DANK!!!

Enne, wellicht dat ik de boel nog naar Breda sleep. Voor de revanche :twisted:
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst

Bericht door FR_Aad »

Overigens, mooi gebouwd Mick!
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst

Bericht door ray5150 »

Willen we foto's ?
Ja, we willen foto's. :mrgreen:
IMG_1146.JPG
IMG_1147.JPG
IMG_1148.JPG
IMG_1150.JPG
IMG_1151.JPG
IMG_1152.JPG
IMG_1154.JPG
IMG_1155.JPG
IMG_1156.JPG
IMG_1157.JPG
IMG_1158.JPG
IMG_1159.JPG
IMG_1160.JPG
IMG_1161.JPG
IMG_1162.JPG
IMG_1164.JPG
IMG_1165.JPG
IMG_1166.JPG
IMG_1167.JPG
IMG_1168.JPG
IMG_1169.JPG
IMG_1170.JPG
IMG_1171.JPG
IMG_1172.JPG
IMG_1173.JPG
IMG_1174.JPG
IMG_1175.JPG
IMG_1176.JPG
IMG_1177.JPG
IMG_1178.JPG
Gebruikersavatar
MickRS
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 06 sep 2013, 20:55
Locatie: Medemblik

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst

Bericht door MickRS »

Ik vond die ct250 ook erg fijn klinken :idea:

Dit is de 'full blown' versie: 8)
image.jpg
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst

Bericht door Pjotr »

Mooie foto's jongens! Helaas ben ik vanmorgen gestrand in Leiden* met een lekkende waterslang en was doorrijden naar Aphen niet verantwoord. Heb het dus allemaal moeten missen helaas :(

* Dus niet Leiden in last maar last in Leiden :mrgreen:
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst

Bericht door AatV »

Pjotr schreef:
Mooie foto's jongens! Helaas ben ik vanmorgen gestrand in Leiden* met een lekkende waterslang en was doorrijden naar Aphen niet verantwoord.
Hebben inderdaad je deskundige commentaar moeten missen!

groet,
Aat
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst

Bericht door ray5150 »

AatV schreef:
Pjotr schreef:
Mooie foto's jongens! Helaas ben ik vanmorgen gestrand in Leiden* met een lekkende waterslang en was doorrijden naar Aphen niet verantwoord.
Hebben inderdaad je deskundige commentaar moeten missen!
Zeker, we vroegen ons al af waar je was...
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst

Bericht door hannesie »

Pjotr schreef:
Mooie foto's jongens! Helaas ben ik vanmorgen gestrand in Leiden* met een lekkende waterslang en was doorrijden naar Aphen niet verantwoord. Heb het dus allemaal moeten missen helaas :(

* Dus niet Leiden in last maar last in Leiden :mrgreen:
Dat is vette pech dus, maar je was niet alleen. :oops:

Ik zat af en toe best lang te wachten op een verbinding met de server en dan zie je in eens het licht.

Er was net als bij Ray een kabel niet meer in de conditie die gewenst was. :hide:

Toen ik de kabel wisselde was het probleem over.

Wat ik eigenlijk nog het leukst vond, was op het einde van de dag de combinatie met die PA jongens.
Via de/mijn eerste indruk prut muziek, en na een ingreep van een switch van telefoon met Spotify naar de Odroid> USB>S/P DIFconvertor> DAC je naar een indrukwekkend systeem.

Er was geen eindtrap meer en geen bron met eventuele DAC, dus eindtrap van Ray er aan i.p.v. de nCore's, en in plaats van de AF DAC, een dacje van "niks" (< € 20,--) daarvoor in de plaats met een meer serieuze voeding en het speelde relatief "van de sterren". :rofl:
dacje.JPG
dacje.JPG (17.12 KiB) 1082 keer bekeken
Een bekende, als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zo goed als het gaat, was dan hier van toepassing en dan nog niet eens zo slecht. :lol:
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst

Bericht door rikpost »

Shit toch nog te vroeg weggegaan blijkbaar :mrgreen:
Zeer leuke dag gehad overigens .
Waarbij voor mij persoonlijk de kleintjes de dienst uitmaakte vandaag.
Dat was wel verrassend :-({|=

Het gezamenlijke diner was overigens ook voor herhaling vatbaar :proost:
Gebruikersavatar
avdboom
Berichten: 743
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 19:25
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst

Bericht door avdboom »

Ik heb ook erg genoten. Moet zeggend at ik voornamelijk in de grote ruimte heb doorgebracht, omdat daar een aaneenschakeling van demo's werd gegeven van dingen die ik graag wilde horen.

Ik heb weer veel leuke (oude)bekenden gesproken. Zo ongemerkt leer je via het forum toch wel veel mensen kennen (in real life), dat vind ik het leuke van deze club! Helaas had ik na de middag s'avonds geen gelegenheid nog even teug te komen om wat meer te socializen en nieuwe mensen leren kennen, maarja... misschien als het lukt daar heen te gaan Breda daar voor benutten?

Ik heb de set van RN acoustics gehoord en het DAC vergelijk. De set klonk naar mijn idee (achter in de zaal) goed en liet later verschillen tijdens het DAC vergelijk goed horen. De AF-DACII zonder uitgangtrafo's klinkt naar mijn idee het beste (in deze set(ting)). De LB-DAC leek een beetje een sluier voor te hangen achter in de zaal. Hadden anderen ook dat idee? Maar ik vind het moeilijk echt een oordeel te vellen op zo'n dag.

De speakers van Tony Gee aren ook leuk te beluisteren. Dat hij ze tijdens nummer schakelde was ook interessant te horen. Ik zat eerst vrij ver naar voren en toen ik later een rij naar achteren zat klinken de concerto's beter als eerst. Het verschil met de concertino's (die ik fantastisch vind klinken!) was nog wel groot. Tony gaf ook al aan dat het gebooste laag het mid en hoog wat naar de achtergrond drukte, wat door de ruimte kwam. Ik zou de concerto's t.z.t. nog wel eens in zijn luisterruimte willen horen. Maar voorlopig laten kindervingers hier toh nog geen soft domes toe in huis :roll: . Maar de concertino's hebben wel indruk gemaakt.

De OB's van MickRS heb ik alleen in het begin gehoord. Ik lees nu dat het later veel beter werd, maar ik vond het (achter in de zaal) eigenlijk al behoorlijk goed klinken :sure: . In acht nemend dat de ruimte groot was, onbekend was en er geen proefdraaien was geweest...

Al met al een interesante dag!

Organisatie bedankt!
Gebruikersavatar
Rudolf
Berichten: 594
Lid geworden op: di 10 okt 2006, 8:42
Locatie: Voorschoten

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst

Bericht door Rudolf »

Ik heb me ook kostelijk geamuseerd; de kleintjes deden het inderdaad verbazend goed; de grote dubbelkast speakers met de grote OTL monoblokken waren mijn favoriet; die kan ik hier niet kwijt dus daar hoef ik gelukkig niet voor te gaan sparen :-# :kwijl: .
Ik heb wel weer informatie gemist bij iedere set (ieder apparaat/luidspreker) die speelde. Jammer. Jullie kennen al die dingen blijkbaar uit je hoofd ? Een klein kaartje er op/bij met naam van het ding en de maker zou goed kunnen werken? Het is leuk om de namen te weten wat er speelt, dan kun je de zondag erna alle bouwdraadjes gaan lezen. (ik wil volgend jaar wel kaartje meenemen en een viltstift, kunnen we dat ter plekke doen? :dank: )
Maar het was een topdag, heren organisatoren, bedankt.
Gebruikersavatar
Rudolf
Berichten: 594
Lid geworden op: di 10 okt 2006, 8:42
Locatie: Voorschoten

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst

Bericht door Rudolf »

Ik vind die Tony Gee (?) speakers niet echt op de site? :shock: :oops:
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst

Bericht door Zweitse »

Rudolf schreef:
Ik vind die Tony Gee (?) speakers niet echt op de site? :shock: :oops:
Tony Gee
Gebruikersavatar
kuiperik
Berichten: 502
Lid geworden op: vr 05 nov 2004, 17:52
Locatie: Omg. Eindhoven
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst

Bericht door kuiperik »

Gisteren voor de eerste keer een zelfbouwdag bezocht. Was leuk om te zien hoe het georganiseerd was, om medeforummers te ontmoeten en mee te maken wat een gezellige sfeer er hangt. Ook grappig om hier dezelfde humor terug te zien als die meestal op het forum hangt :mrgreen: . Top!

De grote kamer was erg lastig qua akoestiek. Je merkte dat ook aan iedereen die daar zijn spullen tentoonstelde. Het laag, maar ook het stereobeeld was erg lastig goed te krijgen. Wel leuk om dan op het systeem van RN acoustics toch nog de verschillen tussen de diverse dacs te kunnen vernemen.

In de kleinere kamer kwamen de luidsprekers een stuk beter tot hun recht. Voor mij was de verassing van de dag de SEAS monitor van Dre, die een heel mooi geluidsbeeld plaatsten en je goed in de muziek wisten te betrekken. Super resultaat wat hij hier heeft weten te bereiken en volgens mij was ik niet de enige die ze goed vond spelen :goedzo: .

Aan het einde van de dag nog gezellig wat kunnen kletsen en nog enkele muziek tips uitgewisseld. Komende dagen in ieder geval nog wat te zoeken op spotify of youtube.

Organisatie bedankt en waarschijnlijk tot de volgende keer.
Gebruikersavatar
kuiperik
Berichten: 502
Lid geworden op: vr 05 nov 2004, 17:52
Locatie: Omg. Eindhoven
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst

Bericht door kuiperik »

Rudolf schreef:
Ik heb wel weer informatie gemist bij iedere set (ieder apparaat/luidspreker) die speelde. Jammer. Jullie kennen al die dingen blijkbaar uit je hoofd ? Een klein kaartje er op/bij met naam van het ding en de maker zou goed kunnen werken? Het is leuk om de namen te weten wat er speelt, dan kun je de zondag erna alle bouwdraadjes gaan lezen. (ik wil volgend jaar wel kaartje meenemen en een viltstift, kunnen we dat ter plekke doen?
Is inderdaad een goede tip, zeker als je niet bekend met alle luidsprekers. Wat eventueel ook handig zou zijn is om in de startpost een link naar de betreffende "bouwpagina" op te nemen, dan is er later nog makkelijk informatie over terug te vinden.
Gebruikersavatar
m_cruiser
Berichten: 265
Lid geworden op: wo 23 apr 2014, 7:31
Locatie: Zuiderkempen Belgie ;-)

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst

Bericht door m_cruiser »

De Belgische delegatie is ook goed terug thuis geraakt...

Iedereen heel erg bedankt om mij bij te staan met raad en daad, rikpost met het meten van mijn Toeters... en hannesie om mijn hifiberry aan te zwengelen. Moet nu wel nog uitzoeken hoe ik die Qobuz toevoeg :hide:

Ik vond de kleine witte speakers van Walt echt wel lekker klinken, ik denk dat ik die maar eens moet nabouwen.
93.jpg
Verder de MickRS OB's hebben mijn gedacht het meeste potentieel. De stoelen waren misschien net iets te hoog, en de zaal net iets te groot...
hierbij een keer de achterkant...
96.jpg
Jan Geert, nu begrijp ik je avatar met plaatsnaam Cabasse :mrgreen:
We hebben nog ff gemeten V(as)jes gemeten op het einde van de dag.
Cabasse.jpg
Organisatie :goedzo:

And finally the Edo speakers beluisterd en gelukkig meegenomen, wat spelen die hier lekker tussen de andere vriendjes in de garage samen met de Pentawoofer van Henkjan :)
De andere vriendjes zullen er allemaal uitgaan vrees ik, nu ik eenmaal dit hier gehoord heb!!
Spijtig genoeg hebben ze TE veel WAF en zal ik ze moeten in de woonkamer gaan zetten... :(
94.jpg
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst

Bericht door rikpost »

mijn persoonlijke voorkeur in die ruimte op dat moment met die muziek.
Ik ken de namen niet dus ik maak maar een omschrijving van het uiterlijk

Op nr:
1:de zuiltjes met de css woofertjes.
2:het open baffle luidsprekertje met het bas kastje er achter.
3:de monitor van massief hout met de tweeter onder.
4:de monitor van massief hout met het diagonale patroon op de baffle.
5:de kleintjes van Tony.
6:de grote van Tony.
7:de grote open baffles.

Dit zijn de luidsprekers die ik heb mogen beluisteren als ze er niet bij staan heb ik ze ook niet gehoord.
En het is natuurlijk subjectief in een andere ruimte met andere muziek zou ik misschien wel een andere keuze maken.
Of nog een Westmalle triple had genomen maar die waren op helaas :lol:
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst

Bericht door Walt »

Zoals vermeld vond ik de zuiltjes met de css woofertjes ook erg goed klinken. Deze komen qua klank in de buurt van de AT 18H52 mids. Omdat wij beide met die units draaien vonden wij deze zuiltjes waarschijnlijk zo fraai. Met name het midden knalt er gewoon uit.

Groetjes Walter
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst

Bericht door sander1238 »

Na een leuke dag gisteren vandaag maar eens de vele foto's op het forum bekeken.
veel moois gezien en gehoord en vele oude en nieuwe zba-ers gesproken, blijf iedere keer weer nieuwe gezichten zien, dat is een goed teken.

De kleine spreakers van tony G vond ik heel mooi klinken, de groene kikkers wat minder, al ga ik er wel van uit dat dit aan de ruimte lag.

De open baffles van mick vond ik wat minder, moet er wel bijzeggen dat ik ze alleen gehoord heb toen ze ver uit elkaar stonden, begreep dat het later beter klonk. Vond ze wel erg netjes afgewerkt.

De 3 wedstrijdspeakers van walt dre en pappaleo vond ik alle 3 van hoog niveau, echte topper vond ik de MI van pappaleo, was misschien zelfs het beste wat ik die dag gehoord heb, zeker gezien de prijs.

Organisatie nog heel erg bedankt voor de moeite en motorfret nog bedankt voor het meerijden, heel gezellig.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst

Bericht door Leeuwarden »

Die grote ruimte is helaas een grote boosdoener. Ik vond beide speakers van Tony Gee niet "Tony Gee niveau". Nu wil het toeval dat ik de voorganger van de Concerto II bij Tony thuis heb gehoord. Dat in Alphen de opvolger gehoord en gezien zou kunnen worden was voor mij de reden om een kleine 400 km te rijden (samen met de open Beffel van MickRS en de Concertante). Bij Tony klonk die (kleinere) Concertante I fantastisch. En ik geloof niet dat Tony van het "downgrade" type is. Kortom de ruimte heeft een grote invloed. Ga er van uit dat de andere TG speaker en de OB van Mick daar ook de dupe van zijn geworden. Achteraf gezien had ik iets meer in de kleine ruimte moeten vertoeven geloof ik. Volgende keer beter...
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst

Bericht door ds23man »

Die grote ruimte is inderdaad ruk, dat hadden we vorig jaar al ontdekt!
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst

Bericht door Martijn M »

Helaas kon ik er niet bij zijn. Ik zie op de foto's een PA systeem. Wie kan daar wat meer over vertellen?
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst

Bericht door mikekiwi »

Bij deze het eerste deel van de foto's die ik heb gemaakt, de rest volgt in twee of drie etappes gelijk hier achteraan. Bestaat er echt geen mogelijkheid om meerdere foto's tegelijk in een topic te plempen? 35 foto's stuk voor stuk uploaden kost me mijn zondagmiddag :shock:

Goed om te lezen dat men het naar de zin heeft gehad. Uiteraard heeft zo'n zalencomplex zijn beperkingen, ook ik zou liever 4 ruimtes hebben die op ruimte 8 lijken dan de verdeling die er nu is. Alternatieven zijn er wellicht wel, maar tot nu toe niet bij mij bekend, zeker als je niet alleen de luisterruimtes in acht wilt nemen, maar ook de andere factoren als bereikbaarheid en voorzieningen meeneemt in de afweging.

Ook ik heb een fijne dag gehad, heb zeer veel nieuw materiaal gehoord en dan doel ik zowel op hetgeen er is gefabriceerd als op de muziek van diverse pluimage die ik heb gehoord.

Ik heb geen slechte fabrikaten gehoord, het gemiddelde niveau was zeer prima. De Audax-twee-wegjes konden mij erg bekoren, de ontwerpwedstrijd-producten waren allen ook veel bang-for-the-buck. Tony's luidsprekers heb ik qua luisterpositie minder goed kunnen beoordelen evenals de luidsprekers van MickRS.
Bij de css-combi's van Rumoh en de CT250 was luisterpositie zeker ook erg belangrijk heb ik ervaren, zat je goed dan zat het wel goed...
De PA-set had uiteindelijk toch meer quality dan power... :relax:

Genoeg gebrabbel, hier de eerste set van mijn foto's
Bijlagen
P3280709.jpg
P3280710.jpg
P3280711.jpg
P3280712.jpg
P3280714.jpg
P3280715.jpg
P3280716.jpg
P3280717.jpg
P3280718.jpg
P3280719.jpg
P3280721.jpg
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”