Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Jammer, ik wilde net aan je vragen of je niet een B77 wilde meenemen als tegenhanger voor al dat digitale geweld...
als er muziek op tape is om op af te spelen, wil ik de mijne wel meenemen (staat al een heeeele tijd stil, kan ik m ook weer eens testen )
Ik heb nog wel wat 7 inch spoelen met diverse muziek. kan wel wat meenemen.
maarre, stilstand is juist de pest voor die dingen, dan gaan rubbers en eventuele snaren uitdrogen.
Ik laat mijn cassettedecks iedere week even lopen, al is het maar een bandje heen en weer spoelen.
pappaleo schreef:
ray5150 schreef:
Jammer, ik wilde net aan je vragen of je niet een B77 wilde meenemen als tegenhanger voor al dat digitale geweld...
Zelfs met een CD speler (toch ook digitaal) onder je arm wordt je nog meewarig aangekeken, krijg ik het gevoel
Ja, ik weet ook niet wat dat tegenwoordig is. die ene groep kiest voor een mechanische techniek die zowat stamt uit de late middeleeuwen,
en de andere voor een ultramoderne, die zo'n beetje verouderd waar je bij staat...
En alles wat er de laatste 150 jaar tussen die twee in is uitgevonden (FM radio, tape, Compactcassette, Minidisc) word zowat rücksichtslos opzij geschoven ten faveure van de eigen ideologie...
Zelfs mijn DAB tuner die het nog nooit goed heeft gedaan i.v.m. slechte opzet/verzorging van de aanbieder NPO? , is al niet meer te gebruiken.
Nu dan maar internet radio, via streamer.
Sorry jongens, ik haak bij deze af. Te druk (het wordt allemaal te krap om te halen morgen), ik heb geen aanhanger kunnen regelen voor 2 dagen (en €80 aan aanhangerhuur voor een luisterdag gaat me veel te ver), en DACs boeien me niet .
als er muziek op tape is om op af te spelen, wil ik de mijne wel meenemen (staat al een heeeele tijd stil, kan ik m ook weer eens testen )
Ik heb nog wel wat 7 inch spoelen met diverse muziek. kan wel wat meenemen.
maarre, stilstand is juist de pest voor die dingen, dan gaan rubbers en eventuele snaren uitdrogen.
Ik laat mijn cassettedecks iedere week even lopen, al is het maar een bandje heen en weer spoelen.
pappaleo schreef:
Zelfs met een CD speler (toch ook digitaal) onder je arm wordt je nog meewarig aangekeken, krijg ik het gevoel
Ja, ik weet ook niet wat dat tegenwoordig is. die ene groep kiest voor een mechanische techniek die zowat stamt uit de late middeleeuwen,
en de andere voor een ultramoderne, die zo'n beetje verouderd waar je bij staat...
En alles wat er de laatste 150 jaar tussen die twee in is uitgevonden (FM radio, tape, Compactcassette, Minidisc) word zowat rücksichtslos opzij geschoven ten faveure van de eigen ideologie...
Zelfs mijn DAB tuner die het nog nooit goed heeft gedaan i.v.m. slechte opzet/verzorging van de aanbieder NPO? , is al niet meer te gebruiken.
Nu dan maar internet radio, via streamer.
Die speakers met Audax midlaag unit lijken mij leuk om te horen! Wellicht kunnen deze ingepland worden i.p.v. muizenissen zijn systeem.
Groetjes Walter
@Mtraxx: kom zeker en neem luidsprekers mee. Denk dat ik de set van Rumoh op de plek van muizenissen neer ga zetten en dan jouw speakers in ruimte 8 ga plaatsen...
Sorry jongens, ik haak bij deze af. Te druk (het wordt allemaal te krap om te halen morgen), ik heb geen aanhanger kunnen regelen voor 2 dagen (en €80 aan aanhangerhuur voor een luisterdag gaat me veel te ver), en DACs boeien me niet .
Volgende keer beter, veel plezier iedereen!
Jammer, we zouden met 40 man wel even langs kunnen lopen om te sjouwen...
ik ben in de gelegenheid gekomen ook naar de luisterdag gaan.
Dus bij deze meld ik mij officieel aan .
Niets om mee te nemen helaas ,alleen twee goede oren
Die speakers met Audax midlaag unit lijken mij leuk om te horen! Wellicht kunnen deze ingepland worden i.p.v. muizenissen zijn systeem.
Groetjes Walter
@Mtraxx: kom zeker en neem luidsprekers mee. Denk dat ik de set van Rumoh op de plek van muizenissen neer ga zetten en dan jouw speakers in ruimte 8 ga plaatsen...
Rudy en ik rijden samen, maar als er een versterker met DAC en cd-speler mee moet dan kan dat alsnog wel.
Verwacht dat ik morgenmiddag ook nog even kom luisteren. Wil in ieder geval eens de nieuwe concerto van Tony beluisteren en ook wel benieuwd naar de OB van MickRS.
Aangemelde ledenlijst is weer bijgewerkt, ook het programma in de topicstart heb ik geupdate naar laatste ontwikkelingen.
Graag bij binnenkomst even het 'entreegeld' ( € 5) betalen bij RobertD of mikekiwi, wij zijn te herkennen aan een gele badge. Verder nog de tip dat de flitspalen in Alphen het goed doen. Zeker als je uit het noorden (A4-N207) door Alphen komt zou ik bij de stoplichten opletten (flitsen op rood licht én snelheid).
Zoals jullie zien start het programma om 10:00 uur, vanaf 09:30 uur gaan de deuren open en kunnen we apparatuur alvast gaan plaatsen en de ruimtes inrichten voor de luistersessies.
Zo, net de auto van mijn vader opgehaald. SWMBO heeft morgen een druk programma met de meiden; hockey, paardrijden, partijtje... Dus heeft ze haar eigen auto nodig. Zij heeft nl de gezinsvrachtwagen. En mijn auto is niet bepaald praktisch.
Vanavond nog de hele zooi lostrekken, maar eerst nog maar even lekker luisteren.
Sorry jongens, ik haak bij deze af. Te druk (het wordt allemaal te krap om te halen morgen), ik heb geen aanhanger kunnen regelen voor 2 dagen (en €80 aan aanhangerhuur voor een luisterdag gaat me veel te ver), en DACs boeien me niet .
Volgende keer beter, veel plezier iedereen!
Jammer, we zouden met 40 man wel even langs kunnen lopen om te sjouwen...
Het zit m primair in het transport van Amersfoort hierheen
Sorry jongens, ik haak bij deze af. Te druk (het wordt allemaal te krap om te halen morgen), ik heb geen aanhanger kunnen regelen voor 2 dagen (en €80 aan aanhangerhuur voor een luisterdag gaat me veel te ver), en DACs boeien me niet .
Volgende keer beter, veel plezier iedereen!
Jammer, we zouden met 40 man wel even langs kunnen lopen om te sjouwen...
Het zit m primair in het transport van Amersfoort hierheen
Dat had ook best geregeld kunnen worden.
Ik vertrek zo uit Amersfoort met een leeg busje.