Ok, ok, volgend jaar een custom lenco met diy arm...
Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: napraten...
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: programma-opzet op
Ok, ok, volgend jaar een custom lenco met diy arm...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: programma-opzet op
Als er nou eens iemand een draaitafel bouwt met laseraftasting...... 
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: programma-opzet op
Dat hebben ze toch bij Flipse al gedaan, eind jaren '80 ?ds23man schreef:Als er nou eens iemand een draaitafel bouwt met laseraftasting......
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: programma-opzet op
ray5150 schreef:Dat hebben ze toch bij Flipse al gedaan, eind jaren '80 ?ds23man schreef:Als er nou eens iemand een draaitafel bouwt met laseraftasting......
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: programma-opzet op
Nog steeds te koop... http://www.elpj.com
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: programma-opzet op
Kopen? Dit is een zelfbouwforum!
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: programma-opzet op
Neemt er iemand nog een setje nette speaker snoeren mee? Ik heb niet echt iets fatsoenlijks meer liggen van voldoende lengte om mijn wedstrijd speakers mee aan te sluiten.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: programma-opzet op
Dat gaat niet werken Walt, die zijn niet ingespeeld op jouw set..... 
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: programma-opzet op
Ik neem wel een setje simpele Nordost mee.
Heb ook nog ergens van die gele vdH liggen
Heb ook nog ergens van die gele vdH liggen
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: programma-opzet op
Cool, nu mijn cd speler zien om te bouwen...Leeuwarden schreef:Nog steeds te koop... http://www.elpj.com
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: programma-opzet op
Ik neem een draaitafel mee, een Lenco met een Hadcock armpje en een Acutex element.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: programma-opzet op
En ik bedenk me net dat ik ook het speakervergelijkingskastje van MTB thuis heb staan. Meegekregen uit Hengelo.
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: programma-opzet op
Kan je daar ook 6 dacs aan hangen?RobertD schreef:En ik bedenk me net dat ik ook het speakervergelijkingskastje van MTB thuis heb staan. Meegekregen uit Hengelo.
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: programma-opzet op
Je staat erbij Rudy, ik heb je set ingedeeld om 16:00 uur, in ruimte 8. (Ruimte 10 zit vol, tenzij je erg vroeg bent, dan kan er daar om 09:45 al worden opgesteld).RumoH schreef:Ik kom ook maar even langswaaien
Als er nog een plekje is dan neem ik wat spullen mee,
CSS Twin
Marantz CD5004 met Oenez Upgrade
Oenez Preamp
Clearsound Eindtrap
Rudy
Verder heb ik in de Topic Start de lijst met aanmeldingen en het programma weer geupdate.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: programma-opzet op
Ik heb nog wel wat 7 inch spoelen met diverse muziek. kan wel wat meenemen.Henkjan schreef:als er muziek op tape is om op af te spelen, wil ik de mijne wel meenemen (staat al een heeeele tijd stil, kan ik m ook weer eens testenray5150 schreef:Jammer, ik wilde net aan je vragen of je niet een B77 wilde meenemen als tegenhanger voor al dat digitale geweld...![]()
)
maarre, stilstand is juist de pest voor die dingen, dan gaan rubbers en eventuele snaren uitdrogen.
Ik laat mijn cassettedecks iedere week even lopen, al is het maar een bandje heen en weer spoelen.
Ja, ik weet ook niet wat dat tegenwoordig is. die ene groep kiest voor een mechanische techniek die zowat stamt uit de late middeleeuwen,pappaleo schreef:Zelfs met een CD speler (toch ook digitaal) onder je arm wordt je nog meewarig aangekeken, krijg ik het gevoelray5150 schreef:Jammer, ik wilde net aan je vragen of je niet een B77 wilde meenemen als tegenhanger voor al dat digitale geweld...
en de andere voor een ultramoderne, die zo'n beetje verouderd waar je bij staat...
En alles wat er de laatste 150 jaar tussen die twee in is uitgevonden (FM radio, tape, Compactcassette, Minidisc) word zowat rücksichtslos opzij geschoven ten faveure van de eigen ideologie...
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: programma-opzet op
KoelRobertD schreef:Ik neem een draaitafel mee, een Lenco met een Hadcock armpje en een Acutex element.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst
De wedstrijd speakers zijn ingepakt, altijd handig een speakertje dat in een shopper past:
Groetjes Walter
Groetjes Walter
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33827
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: programma-opzet op
we moeten t wel een beetje spannend houden. ik zal m eerst ff testenray5150 schreef:Ik heb nog wel wat 7 inch spoelen met diverse muziek. kan wel wat meenemen.Henkjan schreef:als er muziek op tape is om op af te spelen, wil ik de mijne wel meenemen (staat al een heeeele tijd stil, kan ik m ook weer eens testenray5150 schreef:Jammer, ik wilde net aan je vragen of je niet een B77 wilde meenemen als tegenhanger voor al dat digitale geweld...![]()
)
maarre, stilstand is juist de pest voor die dingen, dan gaan rubbers en eventuele snaren uitdrogen.
Ik laat mijn cassettedecks iedere week even lopen, al is het maar een bandje heen en weer spoelen....
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst
Oh, die kunnen dus in het handschoenenvakjeWalt schreef:De wedstrijd speakers zijn ingepakt, altijd handig een speakertje dat in een shopper past:
Groetjes Walter
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst
Als jij komt voorrijden in een amerikaanse Mack truck dan wellicht wel... 
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst
Ik ben trouwens benieuwd welke speakers Dre mee gaat nemen, in eerste instantie werd er zelfs over 3 sets gesproken?
Groetjes Walter
Groetjes Walter
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst
Heeft hij een amerikaanse Mack truck dan?
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: updates in topicst
Lijkt me ook wel leuk om langs te komen.
Ik zou nog 3 setjes VDH D 352 mee kunnen nemen voor vergelijk sessie.
Daarnaast nog setje Audax Carbon-Magnesium monitor speaker. Cambridge Audio Stream Magic 6 DAC is ook wel beschikbaar incl HD met muziek.
Grt,
Gerjan
Ik zou nog 3 setjes VDH D 352 mee kunnen nemen voor vergelijk sessie.
Daarnaast nog setje Audax Carbon-Magnesium monitor speaker. Cambridge Audio Stream Magic 6 DAC is ook wel beschikbaar incl HD met muziek.
Grt,
Gerjan
