autospeakers gebruiken voor zelfbouw..?
Moderator: Beheerdersteam
Re: autospeakers gebruiken voor zelfbouw..?
Ja zat er parallel een beetje naast, hahah in serie natuurlijk anders ploft de versterker uit elkaar 
Moderator: Beheerdersteam