Luisterdag Alphen a/d Rijn - babbeltopic
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Is dat verstandig als Leo terug rijdt? 
- pappaleo
- Berichten: 12408
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Je bedoelt dat ik een groot plastic folie in de auto moet leggen? En van die papieren puntzakjes?dre schreef:Is dat verstandig als Leo terug rijdt?
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Dat lijkt me verstandig.....
De jongens zijn niet veel gewend.
De jongens zijn niet veel gewend.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28476
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Kunnen de raampjes niet open in een Alfa? 
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Zijn er nog mensen die verkoopwaar meenemen? Vorig jaar waren er bijv. condensators te koop. Tevens waren er vorig jaar prototypes van spikes te koop, hoe staat het daar nu mee?
Groetjes Walter
Groetjes Walter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28476
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Ik neem audiofiele sateprikkers mee....... 
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
OK, heb je al een prijsje in gedachte?
Ik vraag me trouwens af of er genoeg bronnen aanwezig zijn. Sowieso mag er nog wel wat apparatuur en deelnemers bij!
Groetjes WAlter
Ik vraag me trouwens af of er genoeg bronnen aanwezig zijn. Sowieso mag er nog wel wat apparatuur en deelnemers bij!
Groetjes WAlter
- pappaleo
- Berichten: 12408
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Niet ZO snelds23man schreef:Kunnen de raampjes niet open in een Alfa?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28476
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Je kunt ze ook preventief openen. 
- pappaleo
- Berichten: 12408
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Ja, dan kun je ook preventief geen passagiers meenemen, of zelfs preventief helemaal niet gaan.ds23man schreef:Je kunt ze ook preventief openen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28476
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Of een preservatief over je hoofd trekken. 
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Italiaanse electronica......ds23man schreef:Kunnen de raampjes niet open in een Alfa?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28476
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
SHIT........... 
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Ik mis de context een beetje maar het lijkt erop dat jullie bang zijn dat ik misselijk ga worden van Leo zijn rijstijl, is dat correct?
Groetjes Walter
Groetjes Walter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28476
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Nee, van de meloen..... 
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Die schuif ik wel sneaky door op Ray zijn bord!
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Of eventueel de meloen meenemen in een doggybag als traktatie voor Leo zijn cavia's...!
Dan moeten ze hem wel goed beschermen tegen 'dr trouble'!
Ik kan eventueel wel proberen een guinea mobile te bouwen van technisch lego... just to be prepared

Dan moeten ze hem wel goed beschermen tegen 'dr trouble'!
Ik kan eventueel wel proberen een guinea mobile te bouwen van technisch lego... just to be prepared
- pappaleo
- Berichten: 12408
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Hoeft niet, Walt. Ik heb 2 Fred Osterbakken bij me 
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Fred Osterbakken... zegt me niks, en google levert ook niks op?
- pappaleo
- Berichten: 12408
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Walt schreef:Fred Osterbakken... zegt me niks, en google levert ook niks op?
Groningse uitdrukking voor een transmissielijnds23man schreef:Is dat een Fred Osterbak?
Laatst gewijzigd door pappaleo op za 14 mar 2015, 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Mijn kleine witte wedstrijd rakkers gaan die Fred Osterbakken hopelijk terugketsen naar Groningen!
Groetjes Walter
Groetjes Walter
- pappaleo
- Berichten: 12408
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Dat kan niet, want ze komen niet uit Groningen (hoewel, hier die ik RumoH te kort mee)Walt schreef:Mijn kleine witte wedstrijd rakkers gaan die Fred Osterbakken hopelijk terugketsen naar Groningen!![]()
![]()
![]()
Groetjes Walter
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Ach ze zijn na de wedstrijd altijd nog inzetbaar als labyrint voor je 4 potige harige vriendjes.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
- pappaleo
- Berichten: 12408
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Zo, dat gezwets is afgesplitst, terecht.Walt schreef:Ach ze zijn na de wedstrijd altijd nog inzetbaar als labyrint voor je 4 potige harige vriendjes.
Groetjes Walter
Hee Walt, die van mij hebben dan nog een nuttige toepassing. Beetje treurig dat die van jou dan in de Kliko belanden
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn - babbeltopic
Zijn er al plannen voor een luisterdag Alphen in 2016?
Mijn audio geknutsel is een beetje op een laag pitje maar zo'n luisterdag vind ik heel leuk.
Mijn audio geknutsel is een beetje op een laag pitje maar zo'n luisterdag vind ik heel leuk.
