nominaties staan hier:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 56&t=21655
Bron van het jaar 2104 - stemmen maar
Moderator: Beheerdersteam
Re: Bron van het jaar 2104 - stemmen maar
Heeft iemand de titel van dit topic wel eens goed bekeken

- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: Bron van het jaar 2104 - stemmen maar
dan moet er dus nog steeds een bron van 't jaar gekozen worden voor 't jaar 2014 ?
alleszins mijn grote dank voor knuisje om dit mogelijk te maken. Gisteren was er volk op bezoek en de hele avond was er gezellige muziek zonder dat ik daarvoor uit m'n luie stoel moest komen.
alleszins mijn grote dank voor knuisje om dit mogelijk te maken. Gisteren was er volk op bezoek en de hele avond was er gezellige muziek zonder dat ik daarvoor uit m'n luie stoel moest komen.
