The Watershow 2015

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Mtraxx
Ook commercieel actief
Berichten: 436
Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
Locatie: hurdegaryp
Contacteer:

Re: The Watershow 2015

Bericht door Mtraxx »

richard schreef:
De Audax-AMT vond ik wel potentieel hebben, maar de hoeveelheid hoog was naar mijn smaak nog wat stevig.
Ik heb het er met Rudy ook nog over gehad..de avond ervoor metingen gemaakt tijdens laatste wijzigingen getest met Jantzen Superior Z-cap met een redelijk rechte meting.
Maar filter uiteindelijk opgebouwd(soldeerwerk op print) met Mundorf M-cap Supreme met naderhand toch iets meer oplopend hoog! :shock:
Meer mensen met deze ervaring tussen caps van die kwaliteit?
2015-02-28 13.43.25.jpg
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: The Watershow 2015

Bericht door Leeuwarden »

Zal dat de reden zijn geweest waarom die speaker mij niet zo aansprak...
Bart-Jan
Berichten: 84
Lid geworden op: vr 19 mar 2010, 10:55
Locatie: Groningen

Re: The Watershow 2015

Bericht door Bart-Jan »

Toch leuk dat mij Ikea plankjes als 'klein' worden gezien en dat het de tongen zo losmaakt 8)
Het is duidelijk: Of je vindt open baffles geweldig, of je vindt het niks :wink:
Ik dus wel!

Ik vond het een geslaagde, leuke dag! Wederom voor herhaling vatbaar!
Plaats reactie

Terug naar “DIY events door sponsoren”