The Watershow 2015

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: The Watershow 2015

Bericht door FR_Aad »

Vind ik ook. Ik ga het hier wel even in de groep gooien.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: The Watershow 2015

Bericht door FR_Aad »

Sorry Rudy en Gerjan maar ik moet deze keer voorbij laten gaan.
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: The Watershow 2015

Bericht door RumoH »

Jammer Aad, volgende keer beter

De 2 post is nu aangepast/geupdate, daar zijn foto's toegevoegd van de diverse ontwerpen, mocht ik meer foto's hebben dan worden die ook geplaatst.

Rudy
Gebruikersavatar
Mtraxx
Ook commercieel actief
Berichten: 436
Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
Locatie: hurdegaryp
Contacteer:

Re: The Watershow 2015

Bericht door Mtraxx »

De juiste foto van Audax Magnesium:
2015-02-05 16.51.56.jpg
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1508
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: The Watershow 2015

Bericht door Dan »

Ik kan helaas niet. Ik mot met moeder de vrouw een weekendje naar Maastricht. Het is helaas niet anders...
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: The Watershow 2015

Bericht door weidok »

RumoH schreef:
Jammer Aad, volgende keer beter

De 2 post is nu aangepast/geupdate, daar zijn foto's toegevoegd van de diverse ontwerpen, mocht ik meer foto's hebben dan worden die ook geplaatst.

Rudy
Leuk..

Marantz CD5004 aanpast zie ik !!!
Toevallig heb ik die vorig jaar gekocht :yeah: :yeah:

tot zaterdag ...
Gebruikersavatar
Mtraxx
Ook commercieel actief
Berichten: 436
Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
Locatie: hurdegaryp
Contacteer:

Re: The Watershow 2015

Bericht door Mtraxx »

Eerst spulletjes staan al klaar.. nog het een en ander afmaken en morgenochtend kan het los :P
Bijlagen
2015-02-27 15.42.06.jpg
2015-02-27 15.42.16.jpg
2015-02-27 15.42.34.jpg
2015-02-27 15.43.03.jpg
2015-02-27 15.43.40.jpg
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: The Watershow 2015

Bericht door TubeHead »

Ah de Missions ! Blijven heerlijk klinken =D>
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: The Watershow 2015

Bericht door Leeuwarden »

Ben niet zo lang geweest maar lang genoeg om even van de goede sfeer te genieten! Thanks mannen!
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9198
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad

Re: The Watershow 2015

Bericht door wouter »

Was vandaag voor het eerst op The Watershow en vond het heel erg geslaagd!

Mooie locatie, sfeervol en praktisch. Mogelijkheden om te kletsen, om te luisteren, om te genieten... Leuke gesprekken en Rudy en Gerjan hadden een flink aantal demo sets klaarstaan. Heel fraai en inspirerend.

Een aantal zelfbouwprojecten was ook mee gebracht, ook erg leuk. En de voeding-trafo-furutech-connectoren 'dinges' was erg leuk en doeltreffend gedemonstreerd. Komt er een group-buy? :rock: :wink: :wink:

Edit: Toen in vanmorgen de deur uit stapte merkte ik iets niet heel grappigs. Gister heb ik schade opgelopen aan mijn linker achterportier. De schade zat er gisterochtend nog niet en de auto heeft verder alleen maar op de oprit gestaan.

Naast mijn Honda Jazz stond een donkere Opel Vectra geparkeerd. Ik ben benieuwd of die eigenaar daar lang heeft gestaan, de auto's stonden dicht bij elkaar dus het is me een raadsel hoe de auto zo beschadigd kan zijn. Wellicht heeft die andere auto ook schade of heeft diegene iets uitgeladen en mij als eigenaar van de Jazz niet kunnen achterhalen.

Als iemand een tip heeft, heel graag. [-o< :goeie: 8-[
DSCN8895.JPG
DSCN8893.JPG
DSCN8901.JPG
DSCN8903.JPG
Gebruikersavatar
Mtraxx
Ook commercieel actief
Berichten: 436
Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
Locatie: hurdegaryp
Contacteer:

Re: The Watershow 2015

Bericht door Mtraxx »

Wouter, balen man!! :shock: ... het is verder een algemene parkeerplaats niet alleen voor de bezoekers van Annage en De Twirre(naastgelegen) maar ook de jachthaven en Skutjse museum een eindje verderop als ook wandelaars van het natuurgebied aan de andere kant van de weg.
Neemt niet weg dat een berichtje onder de ruitenwisser op zijn plaats was geweest bij eventuel ongelukje met uitstappen o.i.d.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: The Watershow 2015

Bericht door Leeuwarden »

Als ik het goed heb onthouden was dat een donker groene Vectra hatchback en als bijzonderheid had die auto het merk Holden ipv Opel achterop.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: The Watershow 2015

Bericht door dre »

Dat is niet van een auto.
Daar is gewoon iets tegenaan gevallen,en aan de deuk te zien iets van metaal.
De put is erg scherp.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: The Watershow 2015

Bericht door richard »

Dat is balen. Het lijkt ook wel of er iets van teer of zo in zit, misschien iets van een onvoorzichtige en vooral onsportieve klusser uit de jachthavens in die omgeving?
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: The Watershow 2015

Bericht door Leeuwarden »

Er was ook iemand die een klein open baffeltje mee had genomen. Was dat dit ontwerp?

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=13334
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: The Watershow 2015

Bericht door FR_Aad »

Verder nog leuke dingen gezien/gehoord?
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: The Watershow 2015

Bericht door Leeuwarden »

Ik ben niet zolang geweest, vond de Audax monitoren leuk. Aantal dingen met AMT gehoord maar dat kon mij eerlijk gezegd niet bekoren. Kan natuurlijk aan de luisterruimte hebben gelegen. Dat laat ik maar even in het midden. Stonden ook grote Fostex speakers te spelen. Beetje gemengde gevoelens over. Geen vlees, geen vis...
Gebruikersavatar
Mtraxx
Ook commercieel actief
Berichten: 436
Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
Locatie: hurdegaryp
Contacteer:

Re: The Watershow 2015

Bericht door Mtraxx »

[quote="Leeuwarden"]Er was ook iemand die een klein open baffeltje mee had genomen. Was dat dit ontwerp?

Als je deze bedoelde? :
2015-03-03 19.07.01.jpg
Dit was even een voorbeeld van wat er uit een cnc frees machine kan komen.
Cambam toolpath Test Baffle.~png.jpg
Gebruikersavatar
Mtraxx
Ook commercieel actief
Berichten: 436
Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
Locatie: hurdegaryp
Contacteer:

Re: The Watershow 2015

Bericht door Mtraxx »

Ha sorry, link niet gezien
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: The Watershow 2015

Bericht door Leeuwarden »

:-) de open baffle stond in de grote zaal beneden.
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: The Watershow 2015

Bericht door RumoH »

Leeuwarden schreef:
Er was ook iemand die een klein open baffeltje mee had genomen. Was dat dit ontwerp?

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=13334
Nee, het is deze http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=21729
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: The Watershow 2015

Bericht door RumoH »

Leeuwarden schreef:
Ik ben niet zolang geweest, vond de Audax monitoren leuk. Aantal dingen met AMT gehoord maar dat kon mij eerlijk gezegd niet bekoren. Kan natuurlijk aan de luisterruimte hebben gelegen. Dat laat ik maar even in het midden. Stonden ook grote Fostex speakers te spelen. Beetje gemengde gevoelens over. Geen vlees, geen vis...
Weet jij wie dat was met die Fostex apparaten?
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: The Watershow 2015

Bericht door Leeuwarden »

Nee, geen idee...
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: The Watershow 2015

Bericht door Leeuwarden »

Ik vond dat open baffeltje trouwens wel leuk. M.i. mankeerde er veel aan maar had het wel (veel) potentieel.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: The Watershow 2015

Bericht door richard »

Leeuwarden schreef:
Ik vond dat open baffeltje trouwens wel leuk. M.i. mankeerde er veel aan maar had het wel (veel) potentieel.
Van een IKEA kastdeurtje. Even snel gehoord, het viel me erg mee hoeveel er nog uit kwam. Maar eigenlijk was ik wat te laat en heb vooral de Audax-AMT en nog de Audax-magnesium beluistert, die deed het best goed.
De Audax-AMT vond ik wel potentieel hebben, maar de hoeveelheid hoog was naar mijn smaak nog wat stevig.
Plaats reactie

Terug naar “DIY events door sponsoren”