Dipool met AMT , AT en 15" .

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door Henkjan »

CarloPJB schreef:
meiborg schreef:
Chappeau! Geniet er van!

Mvg Reinder

Dat lukt opperbest , kom haast niet aan slapen toe.
je buren wel?
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door ray5150 »

Henkjan schreef:
CarloPJB schreef:
meiborg schreef:
Chappeau! Geniet er van!

Mvg Reinder

Dat lukt opperbest , kom haast niet aan slapen toe.
je buren wel?
Die zijn naar Groningen verhuisd, lekker rustig daar ! :mrgreen:
Gebruikersavatar
meiborg
Berichten: 2407
Lid geworden op: do 26 nov 2009, 13:49

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door meiborg »

Gnagnagna
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door CarloPJB »

Henkjan schreef:
CarloPJB schreef:
meiborg schreef:
Chappeau! Geniet er van!

Mvg Reinder

Dat lukt opperbest , kom haast niet aan slapen toe.
je buren wel?

Ik ben vaak eerder thuis dus dan kan het even lekker los , daarna gewoon stevig maar aanvaardbaar .

Moet toch nog wel even kwijt dat het nu zo veel mooier is dan voor de correcties die Jeroen gedaan heeft \:D/

Bij sommige opnames zit je bijna in een soort van trance te luisteren :D
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door CarloPJB »

Mochten er nog mensen zijn die willen komen luisteren , stuur even een PBtje
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door Walt »

De vraag die ik heb is in hoeverre je nu gegrepen bent door het upgrade virus, je set is in korte tijd veel beter geworden maar er zijn natuurlijk nog stappen te maken zoals AT woofers voor het laag... :D

Ik zeg het maar weer eens, in grotere aantallen zit er een interessante korting op AT units! Ik denk dat een forum groupbuy op best wat interesse zou kunnen rekenen.

Groetjes Walter
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door dre »

En wat zouden 4 woofers incl. korting dan moeten kosten? 8-[
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door CarloPJB »

Walt schreef:
De vraag die ik heb is in hoeverre je nu gegrepen bent door het upgrade virus, je set is in korte tijd veel beter geworden maar er zijn natuurlijk nog stappen te maken zoals AT woofers voor het laag... :D

Ik zeg het maar weer eens, in grotere aantallen zit er een interessante korting op AT units! Ik denk dat een forum groupbuy op best wat interesse zou kunnen rekenen.

Groetjes Walter
Korting op 3-10 is 15%
Korting op 11-50 is 20%

Dus of er hier nog 3 mensen zijn die "even" €2K + te spenderen hebben om te upgraden :-k

En als ik aan de AT zou gaan in mijn huidige setup moet ik voor de 15" en je weet vast wel wat die kosten in die maat.....

Ik heb voor de ( verre ) toekomst wel een upgrade in gedachten :-$
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door Walt »

Met die 21" PD units erbij kan je prima af met 2x10" per kant...

Dre gaat ook nog wel een keer aan de AT denk ik, alleen welke maat? :mrgreen:

Groetjes Walter
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door dre »

Dan moet ie weer een nieuwe behuizing maken.....
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door Walt »

In het geval van een OB beperkt zich dat tot 1 plank, valt mee dus! :lol:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door dre »

Dit maakt weer duidelijk dat je geen verstand van bouwen hebt.......

Een OB is meer werk als een vierkant kastje.....
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door Walt »

Een geintje herkennen heb jij dan geen verstand van zo te zien! :mrgreen:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door dre »

Dat verwacht ik niet van een humor-arm persoon. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door Walt »

Gelukkig hebben we daarvoor de emoticons op het forum!

Ik zit zelf ook nog wel eens na te denken over een extra sub voor het allerdiepste laag, niet dat ik dat hier nodig heb maar het lijkt me wel leuk om weer eens een dikke sub te maken met bijv. een Hypex 8.0 en een brute AT 15 incher...
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door CarloPJB »

Walt schreef:
Gelukkig hebben we daarvoor de emoticons op het forum!

Ik zit zelf ook nog wel eens na te denken over een extra sub voor het allerdiepste laag, niet dat ik dat hier nodig heb maar het lijkt me wel leuk om weer eens een dikke sub te maken met bijv. een Hypex 8.0 en een brute AT 15 incher...

:mrgreen: 15" is geen sub joh :lagge:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door dre »

Wacht eerst maar even op de laatste update. :wink:
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door Walt »

Als je woonkamer slechts 20m2 groot is, dan is een 15" meer dan genoeg hoor. Bovendien maakt AT geen grotere units dan 15" dacht ik...

Groetjes Walter
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door CarloPJB »

Walt schreef:
Als je woonkamer slechts 20m2 groot is, dan is een 15" meer dan genoeg hoor. Bovendien maakt AT geen grotere units dan 15" dacht ik...

Groetjes Walter

:wink:

Klopt , 15" is de max bij AT .

Kom maar keer luisteren , 4 x 15" & 2 x 21" gaat makkelijk in 30m2 :rofl:
Gebruikersavatar
meiborg
Berichten: 2407
Lid geworden op: do 26 nov 2009, 13:49

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door meiborg »

WAT!!, maar 15"? Wat K*T merk die A&T, Per Skanig is vast groot geschapen dat ie geen 18"en 21" maakt ter compensatie :rofl:
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door CarloPJB »

Jeetje wat gaat de tijd snel . Zomaar een half jaar verder. Zie hier heel wat nieuwe projecten voorbij komen dus leesvoer zat. Binnenkort maar eens paar avonden voor gaan zitten .

Boel speelt nog steeds erg lekker maar het upgrade virus blijft knagen .
Heb al wel iets in mijn hoofd maar de volgende stap kost wéér serieus geld :think:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door Henkjan »

CarloPJB schreef:
.... Heb al wel iets in mijn hoofd maar de volgende stap kost wéér serieus geld :think:
je buren uitkopen? :mrgreen:
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Dipool met AMT , AT en 15" .

Bericht door CarloPJB »

Henkjan schreef:
CarloPJB schreef:
.... Heb al wel iets in mijn hoofd maar de volgende stap kost wéér serieus geld :think:
je buren uitkopen? :mrgreen:

:lagge: :lagge: :lagge:

Dan is de woonkamer zwaar isoleren een goedkopere optie :wink:


Mochten er nog mensen willen komen luisteren , die uitnodiging staat nog steeds .
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”