Misschien eens kijken bij deze?
http://www.windowsphone.com/nl-nl/store ... 237de2db9e
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Je kunt juist het eerst gratis proberen..............!!!!!!!!!!!!!!!!!@hannesie : erg bedankt voor die link, ga ik zeker eens proberen. Spijtig dat het wat centjes kost maar ik zal voor de gelegenheid maar eens van mijn principes afstappen.
testversie die t een maand volledig doet iirc, daarna is t de knip trekkenMuug schreef:ah, en gratis is fully functional?Ik zie het wel
![]()
Coax 1!knuisje schreef:Gebruik je de coaxiale of optische ingangen?
Ondertussen heb ik een toslink tussen de tv en de afdac gelegd en inderdaad, het viel meteen op. Het geluid van de tv-speakers klinkt perfect synchroon met het geluid dat via de toslink naar de AFDAC gestuurd wordt, terwijl er een groot verschil is wanneer het geluid van de BD-speler naar de AFDAC gaat. Nu is het wel niet een echte ramp, want 't was me nog niet eerder opgevallen, we zetten immers het geluid van de tv uit als we het over de staande luidsprekers sturen.Muug schreef:dat klinkt logisch, maar ik moet zeggen dat ik niet het idee had dat het geluid over de coax niet in sync was met de beelden.knuisje schreef:Als je het signaal van je tv pakt weet je zeker dat het geluid synchroon loopt met het beeld.