Daarom had ik ook die kleine genomen.
[longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
Moderator: Beheerdersteam
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Die ronde is veel groter.....
Daarom had ik ook die kleine genomen.
Daarom had ik ook die kleine genomen.
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
De krachten worden wel beter in het hout verdeeld, zeker bij trek + wrik belastingen
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Het staat thuis!
Niet bij een concert van Cannibal corpse.......
Niet bij een concert van Cannibal corpse.......
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Ik had die vierkante ook. Zitten prima...
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Als we dan toch wat te zeiken willen hebben zeg ik ,jammer dat ze niet ingefreest zijndre schreef:Het staat thuis!
Niet bij een concert van Cannibal corpse.......
- scanspeakman
- Berichten: 423
- Lid geworden op: ma 16 jun 2008, 19:43
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Goed hoor dat er weer aan gewerkt wordt. Soms zit je tegen die laatste kleine K%T-dingen aan te hikken en staat een project dat 95% klaar is te verstoffen. Eeuwig zonde, zeker in dit geval. Aan de arbeid!
Scanspeakman
Scanspeakman
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
En dat terwijl ie zo'n prachtige mal heeft......rikpost schreef:Als we dan toch wat te zeiken willen hebben zeg ik ,jammer dat ze niet ingefreest zijndre schreef:Het staat thuis!
Niet bij een concert van Cannibal corpse.......
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
hey walt,Walt schreef:De krachten worden wel beter in het hout verdeeld, zeker bij trek + wrik belastingen
ik ken die ronde ook hoor, maar die vind ik wat minder estetettettitetitsch, daarbij ben ik niet van plan veel te wrikken aan die dingen
dre schreef:Het staat thuis!
Niet bij een concert van Cannibal corpse.......
meh.......dat kwam een tijdje terug ook al hier ter sprake, ik heb idd zo'n MFS van Festool, maar dat is ten eerste erg lastig klemmen, en ten tweede een hele hoop moeite voor de achterzijde.rikpost schreef:Als we dan toch wat te zeiken willen hebben zeg ik ,jammer dat ze niet ingefreest zijn
Yes! Here we go! de laatste loodjes inderdaad.scanspeakman schreef:Goed hoor dat er weer aan gewerkt wordt. Soms zit je tegen die laatste kleine K%T-dingen aan te hikken en staat een project dat 95% klaar is te verstoffen. Eeuwig zonde, zeker in dit geval. Aan de arbeid!
Scanspeakman
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Dat herken ik ja, de meeste projecten die ik gemaakt heb, daan weer de deur uit in de grondverf/sinasappelhuid structuur omdat ik geen zin meer heb het lakken af te maken hahaha.
Mvg Reinder
Mvg Reinder
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Ik had er op een gegeven moment weinig zin meer in
ff de achterzijde van Toto zijn originele Galactica's

ff de achterzijde van Toto zijn originele Galactica's
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Toto noemde het in zijn bouwtopic "spetterlak"......ik gok Warnex of Trimite.
Ik vond het erg gaaf staan maar ik heb voor fineer gekozen nadat ik bij Tony een setje andere bakbeesten in fineer had zien staan.
Daarbij heeft Toto een aparte luisterruimte en ik heb ze in de woonkamer staan.
Ik vond het erg gaaf staan maar ik heb voor fineer gekozen nadat ik bij Tony een setje andere bakbeesten in fineer had zien staan.
Daarbij heeft Toto een aparte luisterruimte en ik heb ze in de woonkamer staan.
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Dacht even een foto van twee vrouwelijke IS sympathisanten te zien....
Na nog een keer gekeken te hebben wist ik het zeker, moet een Random Runner fruitautomaat zijn.
Na nog een keer gekeken te hebben wist ik het zeker, moet een Random Runner fruitautomaat zijn.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Intussen ook al even stiekem aan het orienteren
Ik heb wel oren naar een PM14S1 in stemmig zwart

Ik heb wel oren naar een PM14S1 in stemmig zwart

- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
alvast een start gemaakt met de binnenbekabeling
2x2.50mm Jantzen Audio voor het hoog en 6.5 midwoofer.
2x2.50mm Jantzen Audio voor het hoog en 6.5 midwoofer.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Een kant klaar voor montage aan de bovenzijde.
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
MechanicalAnimal schreef:Intussen ook al even stiekem aan het orienteren![]()
Ik heb wel oren naar een PM14S1 in stemmig zwart![]()
Ik dacht dat je ook voor zelfbouw wilde gaan????
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Nah, zo'n set indrukwekkende kasten, en dan zo'n mutserig versterkertje erbij ?
Dan verwacht je toch wel iets met meer "ballen"...
Ik noem bijvoorbeeld een Yamaha PC5002M of iets dergelijks...

2 x 750 Watt continu bij 4 Ohm.

Dan verwacht je toch wel iets met meer "ballen"...
Ik noem bijvoorbeeld een Yamaha PC5002M of iets dergelijks...
2 x 750 Watt continu bij 4 Ohm.
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Zo groot is tegenwoordig toch niet meer nodig...ray5150 schreef:Nah, zo'n set indrukwekkende kasten, en dan zo'n mutserig versterkertje erbij ?![]()
![]()
Dan verwacht je toch wel iets met meer "ballen"...
Ik noem bijvoorbeeld een Yamaha PC5002M of iets dergelijks...![]()
2 x 750 Watt continu bij 4 Ohm.![]()
![]()
![]()
Een kleintje zoals deze zal ook wel volstaan toch?
http://www.pknc.com/3phase_eng.html

Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Daarmee kun je de luidspreker in rook doen opgaan.sevenup schreef:Een kleintje zoals deze zal ook wel volstaan toch?
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
4x4000w aan 8 ohm, kan ermee door 
- morca
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 300
- Lid geworden op: za 25 jun 2011, 23:34
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Hee ze schieten op man,cool.
Wat zie ik nou voor versterkertje,veel te klein voor deze mooie speakers imo
Wat zie ik nou voor versterkertje,veel te klein voor deze mooie speakers imo
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Waarom denkt iedereen dat je een grote versterker nodig hebt om grote speakers aan te sturen? Logischerwijs is het net andersom!!
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Datzelfde kun je zeggen van die luidsprekers !sevenup schreef:Zo groot is tegenwoordig toch niet meer nodig...

