Ik zal ook mijn versterker(s) mee moeten nemen, aangezien het geheel actief gefilterd wordt. In ieder geval mijn buizenkit voor de FR. Voor het laag voldoet een stevige solid state. Mocht die aanwezig zijn, dan is dat uiteraard ook prima.mikekiwi schreef:En ondertussen ook de eerste aanzet van de lijst met apparatuur & luidsprekers toegevoegd. Nadere specificaties zijn in sommige gevallen gewenst, aanvullingen verneem ik graag.
Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: napraten...
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015
- Geenius
- ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015
Ik neem mee: De Concerto II (knal groene MTM-ML-TQWTmikekiwi schreef:En ondertussen ook de eerste aanzet van de lijst met apparatuur & luidsprekers toegevoegd. Nadere specificaties zijn in sommige gevallen gewenst, aanvullingen verneem ik graag.
Zodat er voldoende versterkers en bronnen aanwezig zijn neem ik, net als vorig jaar, een Marantz PM6004 + CD6004 met bekabeling mee.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Ah! De luisterdag in de "achtertuin"
Die staat in de agenda.
Die staat in de agenda.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Maar neem niets mee, ben klaar met het gezeul en wil zelf ook wel eens rustig andere creaties bewonder en beluisteren.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Ray, neem jij wel weer je Pass kloon mee? Ik denk dat die het zeer goed doet op mijn kleine wedstrijdspeakers...
Groetjes Walter
Groetjes Walter
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
En ik denk andersom.Walt schreef:Ray, neem jij wel weer je Pass kloon mee? Ik denk dat die het zeer goed doet op mijn kleine wedstrijdspeakers...
Groetjes Walter
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Die Vifa tweeter is niet de warmste qua klank, ik denk dat een klasse A bak mijn kastjes lekker kan laten swingen en grooven...
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Volgens mij kan een chipamp dat ook prima Walt.
Het lijkt me dat je bij een budgetspeaker ook een budgetamp moet gebruiken
Het lijkt me dat je bij een budgetspeaker ook een budgetamp moet gebruiken
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Voor de echte wedstrijd is het inderdaad het eerlijkst om allemaal dezelfde, niet te dure, versterker te gebruiken. Echter in Alphen is puur pas een eerste demo om te zien waar we staan dus dan kan een betere versterker best wel toch.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
ik zal m'n ncore wel weer meenemen.
tevens zal ik voor het DAC vergelijk mn HK-DAC (met pjotr voeding) meenemen
tevens zal ik voor het DAC vergelijk mn HK-DAC (met pjotr voeding) meenemen
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Ik ga ook proberen te komen.
Weet nog niet of ik iets meeneem. (als het klaar is wel).
Weet nog niet of ik iets meeneem. (als het klaar is wel).
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
we zullen voor het DAC vergelijk wel een erg goede set kwa versterking en luidsprekers neer moeten zetten, zeker bij de (naar verwachting) betere DACs zal dat nodig zijn om verschillen te kunnen waarnemen. dus niet een stelletje FRS8 Needles met een ebay chip ampje zeg maar.Henkjan schreef:.... het DAC vergelijk ...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Of Wallo's roeptoeters......Henkjan schreef:we zullen voor het DAC vergelijk wel een erg goede set kwa versterking en luidsprekers neer moeten zetten, zeker bij de (naar verwachting) betere DACs zal dat nodig zijn om verschillen te kunnen waarnemen. dus niet een stelletje FRS8 Needles met een ebay chip ampje zeg maar.Henkjan schreef:.... het DAC vergelijk ...
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Die doen het tenminste nog wel gewoon goed, en die zijn zelfs > 30 jaar oud... 
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Waarbij aangetekend dat "goed" in dezen als een subjectief begrip beschouwd moet worden... 
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Voor wat het is klinken ze prima, het blijven compacte PA kastjes, geen hifi. Nu in de MK II versie zijn ze weer aardig verbeterd trouwens.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Je levert er nu oordopjes bij?Walt schreef:Nu in de MK II versie zijn ze weer aardig verbeterd trouwens.
Groetjes Walter
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Is in ieder geval praktischer dan extra vleugels! 
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Doe geen moeiteWalt schreef:Voor wat het is klinken ze prima, het blijven compacte PA kastjes, geen hifi. Nu in de MK II versie zijn ze weer aardig verbeterd trouwens.
Groetjes Walter
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Cultuur barbaren! 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: nu metdeelnemersli
Volgens mij klinken die dingen alleen met de:
En dan wel met een headphone met noise canceling.....
En dan wel met een headphone met noise canceling.....
Laatst gewijzigd door ds23man op do 12 feb 2015, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
