project: termino
Moderator: Beheerdersteam
Re: project: termino
Alles went,zelfs jij.ds23man schreef:Schrikken zeker om je zelf te zien?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
Spannend! 2015 Clash of the Titansray5150 schreef:Is de Termino nu eigenlijk officieel al af ?
Zo ja, dan kunnen we hem nomineren.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
Ik was afgelopen weekend bij een meubelexpo in Culemborg waar ineens in een hoek een setje geheel zwarte Kharma's als demo stond aangesloten.
Moet zeggen dat de Dré-editie met dat fineer me meer kan bekoren
Moet zeggen dat de Dré-editie met dat fineer me meer kan bekoren
Re: project: termino
Dank u!
De mijne klinken ook beter.
Komend weekend hoop ik de voeten te kunen lakken,dan schiet het lekker op.
De mijne klinken ook beter.
Komend weekend hoop ik de voeten te kunen lakken,dan schiet het lekker op.
Re: project: termino
Welkom terug!
Ondertussen geloof ik het wel met het filter,dus daar gaan we na de Pearl2 mee verder.
Wel heb ik wat gespeeld met een actieve sub en dat heeft een prima resultaat in mijn ogen.
Dus daar wil ik volgend jaar een start mee gaan maken.
Ik ga beginnen met een proefkast met een gesloten isobaric opstelling met de XXLS12.
Als dit bevalt komt er misschien zelfs wel een 2e.
Ondertussen geloof ik het wel met het filter,dus daar gaan we na de Pearl2 mee verder.
Wel heb ik wat gespeeld met een actieve sub en dat heeft een prima resultaat in mijn ogen.
Dus daar wil ik volgend jaar een start mee gaan maken.
Ik ga beginnen met een proefkast met een gesloten isobaric opstelling met de XXLS12.
Als dit bevalt komt er misschien zelfs wel een 2e.
Re: project: termino
Net nog even doorgelezen ter inspiratie, respect hoor!
Als je nog eens foto's wil maken van de hele opstelling...
Als je nog eens foto's wil maken van de hele opstelling...
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: project: termino
dre schreef:Ondertussen geloof ik het wel met het filter,dus daar gaan we na de Pearl2 mee verder.
...
Re: project: termino
Welk woord klopt er niet in deze zin?Shadow schreef:Net nog even doorgelezen ter inspiratie, respect hoor!![]()
Re: project: termino
Henkjan schreef:dre schreef:Ondertussen geloof ik het wel met het filter,dus daar gaan we na de Pearl2 mee verder.
...
Re: project: termino
Komend weekend.Shadow schreef:Net nog even doorgelezen ter inspiratie, respect hoor!![]()
Als je nog eens foto's wil maken van de hele opstelling...
Re: project: termino
Als ik alle onzin oversla ben ik er zo doorheen hoorArno schreef:Welk woord klopt er niet in deze zin?Shadow schreef:Net nog even doorgelezen ter inspiratie, respect hoor!![]()
- pappaleo
- Berichten: 12409
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: project: termino
Dat soort topics heb ik er ook een paar. Passen in een pagina of 5.Shadow schreef:Als ik alle onzin oversla ben ik er zo doorheen hoorArno schreef:Welk woord klopt er niet in deze zin?Shadow schreef:Net nog even doorgelezen ter inspiratie, respect hoor!![]()
- pappaleo
- Berichten: 12409
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: project: termino
Maandagavond even bij André langs geweest om naar zijn gewijzigde opzet te luisteren. Ik vond het bij hem altijd al lekker klinken, maar hij heeft nu de akoestiek van zijn kamer grondig aangepakt. Dat had tot gevolg dat hij de filters van de termino's ook weer moest herzien.
Nou, na een paar noten was het al duidelijk dat hier iets bijzonders gebeurde. Wat een ruimtelijkheid, fenomenaal. Als ik er commentaar op zou moeten leveren is dat de stage nèt iets te dichtbij staat. De muzikanten zitten bij wijze van spreken op schoot. Maar dat is een smaakkwestie, de muziek klinkt om je heen, je staat tussen de muzikanten op het podium.
Over laag, midden en hoog heb je het niet meer, het is gewoon een belevenis. Fantastische set, fantastisch geluid
Nou, na een paar noten was het al duidelijk dat hier iets bijzonders gebeurde. Wat een ruimtelijkheid, fenomenaal. Als ik er commentaar op zou moeten leveren is dat de stage nèt iets te dichtbij staat. De muzikanten zitten bij wijze van spreken op schoot. Maar dat is een smaakkwestie, de muziek klinkt om je heen, je staat tussen de muzikanten op het podium.
Over laag, midden en hoog heb je het niet meer, het is gewoon een belevenis. Fantastische set, fantastisch geluid
Re: project: termino
Ik heb het al jaren geleden geleden gehoord, maar een nieuwe ontmoeting zou nu dan wel anders zijn begrijp ik?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: project: termino
Gezien het formaat van deze luidsprekers is het niet de verwachting dat deze ooit op een luisterdag aanwezig zullen zijn.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: project: termino
Denk dat als ze wel op een luisterdag zouden staan, ze niet goed klinken aangezien Dre ze nu heeft gemaakt voor zijn kamer en dat die kamer recent de reden is geweest voor aanpassing van het filter.
- pappaleo
- Berichten: 12409
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: project: termino
Je draait de zaken een beetje om. Zijn kamer was suboptimaal en daar waren de luidsprekers op aangepast.Leeuwarden schreef: ↑di 03 mei 2022, 10:59Denk dat als ze wel op een luisterdag zouden staan, ze niet goed klinken aangezien Dre ze nu heeft gemaakt voor zijn kamer en dat die kamer recent de reden is geweest voor aanpassing van het filter.
Nu is de akoestiek grondig aangepakt en dan merk je dat de luidsprekers niet neutraal zijn. Dus heeft hij het filter grondig herzien met het genoemde resultaat.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: project: termino
Okee, maar het effect voor een luisterdag is dan hetzelfde toch? Maakt natuurlijk ook niet uit, het blijven bijzondere speakers…
