CoenvanDongen schreef:deze heb ik laten polyesteren bij de pianospuiter.
Mooi resultaat
Het ziet er prachtig uit maarruhhh... wat is polyesteren?
Moderator: Beheerdersteam
CoenvanDongen schreef:deze heb ik laten polyesteren bij de pianospuiter.
Mooi resultaat
Mjah ik weet niet of ik er wel een werkwoord van kan maken, maar het is in ieder geval een polyester laag die ook op vleugels en piano's zit.Leeuwarden schreef:Het ziet er prachtig uit maarruhhh... wat is polyesteren?
Nu er ruitjes in zitten kun je het zien, anders was het geen punt geweest.rikpost schreef:Bijna helemaal af ,die kroonstenen![]()
Dat doet echt afbreuk aan die mooie kastjes!
Mat glas nemen dan maarCoenvanDongen schreef:Komt wel weer een keer als ik tijd over heb.
Het doet niks met het geluid dus het zit mij niet zo dwars
Ga nu mijn hobby-tijd even in een babykamer stoppen
Als alles mee zit neem ik ze wel mee naar Breda.bas focal m180 schreef:Coen![]()
Wij willen ze graag eens zien en horen op een ZBA meting, zal dat gaan lukken ivm met babykamer.