Met name omdat de DLCP slechts 3 digitale inputs heeft, moeten er keuzes worden gemaakt.
Ook is het in mijn audiomeubel wat vol aan het worden aangezien het front van mijn nieuwe versterkerkast hoger is dan dat van mijn huidige (Rotel) voorversterker.
Dus de vraagt rijst bij mij wat ik met mijn Rotel CDspeler (RCD-955 met CDM-4 loopwerk) aan moet. Op dit moment heeft hij ook een probleem met openen/sluiten van de lade, maar wat waarschijnlijk wel met een nieuw snaartje/wiel op te lossen is.
Ik weet wel dat de toekomst streamen is, maar daar wil ik nu nog even geen tijd in steken.
Naast de CD-speler heb ik een Blu-ray-speler; Samsung BD-C5300.
Sowieso wil ik digitaal naar mijn versterker/DLCP.
De CD-speler heeft een SP/DIF uitgang en de Blu-ray-speler een Toslink-uitgang.
Mijn eigenlijke vraag is of volgens jullie het afspelen van CD's op mijn Blu-ray-speler kwalitatief minder zal zijn dan op mijn Rotel CD-speler.
Op dit moment kan ik nog niet echt goed luisteren aangezien ik nu geen fatsoenlijke versterker heb.
