4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Prima idee Barry, zelf zou ik heel graag de Chord Hugo naast de DDDac horen, vanwege de ver uiteen liggende (en ver uitgewerkte) concepten. Ben erg benieuwd, fijn als dat zou kunnen.
Ik denk niet dat we elkaar kennen Barry, maar zaterdag dus wel!
groeten
Douwe
Ik denk niet dat we elkaar kennen Barry, maar zaterdag dus wel!
groeten
Douwe
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
De Ultrazoooms weer opgesteld in de schuur, het werkt. Alleen de gerepareerde driver heeft een paar resonanties ( bekende productiefout), maar daar moeten jullie zaterdag maar doorheen luisteren. Klote koud trouwens, muziek luisteren bij 2 graden boven nul..........
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Heb je geen ski-pak? Dan valt het wel mee
Maar inderdaad. Ik moet eigenlijk aan de hobby, aluminium zagen maar ik heb er geen kloot zin in met dit weer.
Dat koude metaal aan je handen brrrrr.....
Dus dan maar lekker klooien met Solid Works, Autocad en Eagle. Bouwen komt over een maand of wat wel weer
Maar inderdaad. Ik moet eigenlijk aan de hobby, aluminium zagen maar ik heb er geen kloot zin in met dit weer.
Dat koude metaal aan je handen brrrrr.....
Dus dan maar lekker klooien met Solid Works, Autocad en Eagle. Bouwen komt over een maand of wat wel weer
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Heb een elektrisch kacheltje in de schuur. Daarmee stook je het niet behaaglijk maar wel van de kou af, dan is het te doen...
Douwe, heb een collega Douwe gehad met dezelfde initialen, vandaar. Praat ik ook wel over 15 jaar geleden trouwens
zal toeval zijn. Hans komt met een DDDac, kun je vast wel vergelijken op zijn set. Kamer 2, 's middags. Hans is een kennis en is niet op het forum aktief, ik stuur 'm een mail ok?
Douwe, heb een collega Douwe gehad met dezelfde initialen, vandaar. Praat ik ook wel over 15 jaar geleden trouwens
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Hallo Barry,
Zet mij ook maar op de lijst
Het was vorig jaar ook een succes,ben zeer benieuwd
groeten
Zet mij ook maar op de lijst
Het was vorig jaar ook een succes,ben zeer benieuwd
groeten
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Ik kan eventueel mijn AF DAC 2 meenemen voor een vergelijk, misschien ook wel leuk naast de DDDAC.DvdB schreef:Prima idee Barry, zelf zou ik heel graag de Chord Hugo naast de DDDac horen, vanwege de ver uiteen liggende (en ver uitgewerkte) concepten. Ben erg benieuwd, fijn als dat zou kunnen.
Ik denk niet dat we elkaar kennen Barry, maar zaterdag dus wel!
groeten
Douwe
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Ja leuk een dac vergelijking.
Daar ben ik wel geinteresserd in....
Dennis
Daar ben ik wel geinteresserd in....
Dennis
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Berichtje retour van Hans, geen probleem. Goed idee hannesie van de AF DAC 2, ik zet ze erbij. Ben zelf ook wel erg benieuwd. Hans laat trouwens weten ook nog 2 300B monoblokken mee te nemen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Nog even een tip qua bereikbaarheid: de meesten van jullie zullen van de autobaan komen A35, afslag Borne/Hengelo (bij Ikea). Van daaruit rijd je de wijk in, bij het laatste stukje kom je bij een grote vijver. Veel navigatiesystemen sturen je links langs de vijver. Je moet dan om het winkelcentrum heen, over de parkeerplaats, zaterdag, druk, etc. Het is handiger vlak voor de vijver rechts te gaan en langs de vijver te rijden. Aan het eind van de vijver kun je niet meer rechtdoor, daar ligt een busbaan, daar ga je links. Het gebouw waar je dan tegenaan kijkt is al het wijkcentrum. Direkt voor de ingang zijn ook parkeerplaatsen, als die nog vrij zijn tenminste (zaterdag) 
Oja, wat ook nog een idee kan zijn voor de zwaar metaal deelnemers, ik zag Dick dat doen vorig jaar: winkelkarretje pakken bij de supermarkt
We zitten op de 1e verdieping, er is wel een lift maar je moet het toch maar even vasthouden allemaal..
Oja, wat ook nog een idee kan zijn voor de zwaar metaal deelnemers, ik zag Dick dat doen vorig jaar: winkelkarretje pakken bij de supermarkt
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Barre tocht vanuit het hoge noorden, ook welkom, heb je toegevoegd!Diapason schreef:Hallo Barry,
Zet mij ook maar op de lijst![]()
![]()
Het was vorig jaar ook een succes,ben zeer benieuwd![]()
![]()
groeten
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Alvast wat spullen verzameld en aangesloten. Er zijn altijd verrassingen als je de spullen niet dagelijks gebruikt, zoals krakende contacten. Maar het werkt. Een verhaal in elkaar draaien is een tijdrovend klusje. Maar er is van alles te vinden, ook hier op ZBA. Groeten,
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
En dat gaat allemaal mee?cool schreef:Alvast wat spullen verzameld en aangesloten. Er zijn altijd verrassingen als je de spullen niet dagelijks gebruikt, zoals krakende contacten. Maar het werkt. Een verhaal in elkaar draaien is een tijdrovend klusje. Maar er is van alles te vinden, ook hier op ZBA. Groeten,
Toch meer even een boedelbakkie huren?
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Hi Leo. Een boedelbak huren kan. Dan hoeft Dre niet zelf te rijden en kan hij met Tino de spullen in de gaten houden.
Sander1238 neemt zijn scope mee en de versterker blijft ook hier. Er zijn daar wel slachtoffers om aan te meten. Fr_Aad neemt zijn Yarvik edit: Yarland mee. Dus valt alles mee.
Laatst gewijzigd door cool op wo 04 feb 2015, 15:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
De Yarland staat in zijn doosje te wachten op wat komen gaat. 
- Dalojan
- In memoriam †
- Berichten: 555
- Lid geworden op: do 12 aug 2010, 19:30
- Locatie: Oosterwolde
- Contacteer:
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Hallo Barry,
Ik ben al muziek aan het uitzoeken voor zaterdag. Het spul gaat weer mee: preamp, DVD/CD speler, eind versterkers en speakers. natuurlijk vergezeld door de nodige elektrische spaghetti voor de verbindingen.
Groetsz,
Jan
Ik ben al muziek aan het uitzoeken voor zaterdag. Het spul gaat weer mee: preamp, DVD/CD speler, eind versterkers en speakers. natuurlijk vergezeld door de nodige elektrische spaghetti voor de verbindingen.
Groetsz,
Jan
- Dalojan
- In memoriam †
- Berichten: 555
- Lid geworden op: do 12 aug 2010, 19:30
- Locatie: Oosterwolde
- Contacteer:
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Speakers zijn een beetje in een taalkundige spagaat geraakt want het is een AL170 + TW034 combinatie, Visaton 170mm aluminium met Audax 34mm textiel. Filtering met miniDSP en versterking met 4 maal LM3886. Op de miniDSP en de onderdelen na allemaal zelf bedenk en zelf bouw. Geld natuurlijk ook voor de preamp.
Groetsz,
Dalojan
Groetsz,
Dalojan
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
ik gaat er ook zijn.
Heb er zin in, neem niets mee, te weinig tijd gehad om te bouwen.
mvg
John
Heb er zin in, neem niets mee, te weinig tijd gehad om te bouwen.
mvg
John
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
ha Jan, heb de bezetting in de openingspost aangepast, moet weer kloppen nu. Ik zie je zaterdag!
John, ook leuk dat je er weer bij bent, maakt de afdeling The Hague ruim aanwezig
John, ook leuk dat je er weer bij bent, maakt de afdeling The Hague ruim aanwezig
- Dalojan
- In memoriam †
- Berichten: 555
- Lid geworden op: do 12 aug 2010, 19:30
- Locatie: Oosterwolde
- Contacteer:
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Hee nog meer Hagenezen . . .
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Gisteravond wel weer genoeg Den Haag gehad hier
Nog even een opmerking aan de demonstrateurs, ben hier zelf ook de spullen bij elkaar aan het zoeken, denken jullie aan verlengsnoeren/verdeeldozen?
Nog even een opmerking aan de demonstrateurs, ben hier zelf ook de spullen bij elkaar aan het zoeken, denken jullie aan verlengsnoeren/verdeeldozen?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Zal ik weer eens afzeggen?
Grapje

Grapje
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Daar heb je nog precies 36 uur voor

- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Marieke komt me morgen helpen, zij is de gastvrouw / kassadame. Tevens wil zij haar zakgeld wat aanvullen, je kunt bij haar wat voor bij de koffie kopen 
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Er is genoeg zie ik! 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
De jeugd heeft het zwaar tegenwoordig he... iefoons en weetikveel, kost allemaal duurdre schreef:Er is genoeg zie ik!
