Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Moderator: Beheerdersteam
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Het aantal pagina's van het desbetreffende bouwtopic? 
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Dat wordt dan het visuele aspect. Ik heb nauwelijks iets uit 2014 gehoord.Walt schreef:Het aantal pagina's van het desbetreffende bouwtopic?
En de mijne zijn nog lange niet klaar
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Het is voor mij dan wel een extra punt om het te beoordelen, en dat hoeft niet zozeer dat te zijn.pappaleo schreef:Maar voor beide bovenstaande systemen geldt: Waar moet je uiteindelijk op stemmen als je ze niet gehoord hebt?
Ik kan juist ook de techniek, om hoe, of gecompliceerd, of met de nieuwe of eigen ontwikkelde inzichten van de toegepaste techniek zijn, om te komen tot een dergelijke waardering.
En dan is juist ook het komen tot een dergelijke opzet, en dat te durven wijzigen, omdat het beter is. Juist hier dan ook een goed voorbeeld.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Helemaal mee eens, ik wijzig zelf ook wel eens een concept halverwege.hannesie schreef:Het is voor mij dan wel een extra punt om het te beoordelen, en dat hoeft niet zozeer dat te zijn.pappaleo schreef:Maar voor beide bovenstaande systemen geldt: Waar moet je uiteindelijk op stemmen als je ze niet gehoord hebt?
Ik kan juist ook de techniek, om hoe, of gecompliceerd, of met de nieuwe of eigen ontwikkelde inzichten van de toegepaste techniek zijn, om te komen tot een dergelijke waardering.
En dan is juist ook het komen tot een dergelijke opzet, en dat te durven wijzigen, omdat het beter is. Juist hier dan ook een goed voorbeeld.
De nominatie sta ik ook voor de volle 100% achter.
Het is alleen zo dat ik het stemmen makkelijker vind als ik ze ook gehoord heb.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
daarom staat de sluiting van de nominatie ronde ook op de dag NA de luisterdag in Twentepappaleo schreef:Maar voor beide bovenstaande systemen geldt: Waar moet je uiteindelijk op stemmen als je ze niet gehoord hebt?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
het is dankzij je tour denk ik wel de set die t meeste luisteraars in 2014 heeft gehadds23man schreef:De ultraboooms hebben in 2013 mee gedaan, al was het wel in een zeer prematuur stadium.....![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Maar door je geknip en geplak is de nominatie van de Ultrazoooms door Leo verdwenen....... 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
ds23man schreef:Maar door je geknip en geplak is de nominatie van de Ultrazoooms door Leo verdwenen.......
De aanhouder wintpappaleo schreef:Ik heb gezien dat de Ultrazooom vorig jaar ook genomineerd is geweest, terwijl die nog niet af was.
Uiteindelijk zijn er nog andere RD50's ingegaan vanwege disfunctioneren. Ik heb ze voor het eerst in Alphen a/d Rijn (2014) gehoord en waren toen nog niet helemaal goed ingeregeld. Strikt genomen waren ze in 2014 pas klaar.
Trok inderdaad heel veel luisteraars in 2014
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Ik ben benieuwd!
