Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste luidspreker van 2014.
voorwaarden:
eigen project van een forum lid
moet hier op het forum gepresenteerd zijn
moet in 2014 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 8 februari 2015 22:00
vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
voorwaarden:
eigen project van een forum lid
moet hier op het forum gepresenteerd zijn
moet in 2014 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 8 februari 2015 22:00
vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
"moet in 2014 gereed zijn gekomen"
Beetje dubieus regeltje, zeker in het geval van Wallo.......
Beetje dubieus regeltje, zeker in het geval van Wallo.......
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Prima nominatie!
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
En de termino van Dré? Voldoet die aan deze regel?ds23man schreef:"moet in 2014 gereed zijn gekomen"
Beetje dubieus regeltje, zeker in het geval van Wallo.......
zo ja, dan beveel ik die aan.
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Die is al bijna weer toe aan een lustrum Leo!
Mag de Ultraboom ook,of is die ook al geweest?
Mag de Ultraboom ook,of is die ook al geweest?
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Had ik de mijne toch nog af moeten lakken in de kerstvakantie
Nouja , 2015 dan maar.
Nouja , 2015 dan maar.
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Ik kan ook niet op iets stemmen zonder het gezien of gehoord te hebben,dus het werd al niets. 
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
dre schreef:Ik kan ook niet op iets stemmen zonder het gezien of gehoord te hebben,dus het werd al niets.
Foto's staan in het topic en ik ben nog aan het wachten op de filtercomponenten .
Als dat zover is ben je van harte welkom .
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Dat komt zeker goed!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
De ultraboooms hebben in 2013 mee gedaan, al was het wel in een zeer prematuur stadium..... 
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Had je maar door moeten gaan. 
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Te vroeg gepiekt!ds23man schreef:De ultraboooms hebben in 2013 mee gedaan, al was het wel in een zeer prematuur stadium.....
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Daar zijn pilletjes voor te krijgen !Dan schreef:Te vroeg gepiekt!ds23man schreef:De ultraboooms hebben in 2013 mee gedaan, al was het wel in een zeer prematuur stadium.....
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Sluit ik mij bij aan. Heb ze nu meerdere malen gehoord en het blijft wonderschoonFR_Aad schreef:
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
dre schreef:2011?
Durf nu nog eens te zeggen dat ze niet klaar zijn ......
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Haha, dat was voor mijn tijddre schreef:2011?
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
dre schreef:2011?
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Deze incarnatie van een Zaph-ontwerp vind ik wel geslaagd.
En de Trym van Coen is ook mooi gelukt.
En omdat het een bijzonder ontwerpje is, geheel uit eigen hand, ook de FAATT van Arjan K. Mag ik deze voordragen?
En de Trym van Coen is ook mooi gelukt.
En omdat het een bijzonder ontwerpje is, geheel uit eigen hand, ook de FAATT van Arjan K. Mag ik deze voordragen?
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Volgens mij is Meiborgs FRS8 hoornreflex nog nooit kandidaat geweest. Nu komt het ontwerp wel uit 2012 maar hij wordt nog steeds nagebouwd. Ik laat het aan de wijzen van de jury over of dit ontwerp nog mee mag doen. Verdere correspondentie zal ik achterwege laten en ik ben ook geen familie van Meiborg (voor zover ik weet).
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Ik weet er nog wel 1.
Staat in Heinenoord.
vierweg systeem met Dynaudio esotar en audio technology
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 0#p1603310 Gezien en gehoord, de top van 2014.
Staat in Heinenoord.
vierweg systeem met Dynaudio esotar en audio technology
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 0#p1603310 Gezien en gehoord, de top van 2014.
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Zet mijn AT/AMT set er anders ook maar bij!

- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luidspreker van t jaar 2014 - nominaties
Inderdaad Hans, dit is een indrukwekkend systeem, terecht genomineerd.hannesie schreef:Ik weet er nog wel 1.![]()
Staat in Heinenoord.
vierweg systeem met Dynaudio esotar en audio technology
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 0#p1603310 Gezien en gehoord, de top van 2014.
Maar voor beide bovenstaande systemen geldt: Waar moet je uiteindelijk op stemmen als je ze niet gehoord hebt?
