Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Audio Creative 2 luidsprekersystemen, nieuwe versterkerkit lijn, nadruk op analoge weergave. Zweitse Ciare H12.1 Breedbander Molecuul Solo 201 aangestuurd door Single Ended buizenversterker Dalojan AL170 + KE25SC TL transmissielijn 2-weg luidspreker aangestuurd door eigenbouw versterkers rjmulder RobertD metabaron tubesociety versterkers en tegen die tijd wel klaar classic three....... Misschien hoornluidsprekers? sevenup buizen voorversterker en eindversterker meenemen met 12E1 eindbuizen met MTH-30 subwoofers Kappa7 Pass Pearl-2 Phonevoorversterker samen met Phonodude + draaitafel voor een vergelijk Henkjan dre & Tino setje speakers, mischien 2 sander1238 Pass Labs Aleph 30 versterker, indien gereed met Preamp. Dan pappaleo mountainbiker Barry2001 Voyager Preamp + 300B eindblokken, Thorens TD150. ovni TubeHead ds23man
Ik zit even te kijken naar de mee gebrachte spullen en kom eigenlijk nog maar weinig luidsprekers tegen.
Verder had ik eigenlijk ook wat meer phono versterkers verwacht om te kunnen vergelijken.
Bij mijn eigen set neem ik ook nog de Refmon's mee George, die zijn tenminste nog een beetje te verslepen Zal ze er zo even bij zetten.
Vorig jaar hadden 2 last minute afzeggingen vwb luidsprekers helaas; Ultrazooom op het allerlaatste moment, en helaas de line array van Koen. Koen had de barre tocht vanuit Rotterdam keurig volbracht maar was de dsp vergeten zodat de demo niet door kon gaan.
Ruimte voor meer speakers/sets is er altijd, een of meerdere kamers erbij is geen probleem.
Het is natuurlijk geen moeite om mijn Dynaudio/Focal monitors nog eens in te laden.
De MI is nog niet demonstratieklaar.
Super dat je dat wilt doe Leo! Hans komt zelf met een DDDAC 1794 DAC met een loopwerk en een laptop om van te streamen als bron, maakt in totaal een complete set. Namens Hans alvast bedankt!
Een echt nieuwtje is onze gloednieuwe eindversterker. Een versterker die zo goed klinkt, dat we dat bijna niet durven vertellen. Hoe deze versterker is gebouwd of welke schakeling is gebruikt, vertel ik echter nog niet. Een echte ‘Mystery’ versterker dus. We willen deze versterker eerst laten horen en dan laten zien.
Ik kan je wel vertellen dat menig audiomerk hier stikjaloers op zal/kan zijn. Sterker nog, in sommige exorbitant kostbare versterkers (ik zal de naam niet noemen), zit gewoon exact dezelfde elektronica. Laat je dus verrassen. Het leuke is ook, dat (bijna) iedereen hem kan bouwen en dat een afspraak met de bank niet nodig is. Knipogende emoticon
Sterker nog, in sommige exorbitant kostbare versterkers (ik zal de naam niet noemen), zit gewoon exact dezelfde elektronica. Laat je dus verrassen.
Zal wel ergens uit het 050 gebied komen........
Met name deze zin, het zou maar zo kunnen Maar ik weet net zoveel als jullie en laat me ook verrassen, ben gek op verrassingen
Als het meezit (ik ga vd week bij de locatie langs) hebben we een 4e kamer tot onze beschikking. Er is nog plaats/ruimte, heeft iemand nog iets leuks te laten horen/zien?
Corto Maltese (Niko) en Paul groot rijden met mij mee.
Ik heb geen nieuwe zaken om mee te brengen, kan hooguit de Technics met de Denon arm in de auto zetten. Voor jou wel eens leuk om te zien, Barry.
Moet er alleen nog een Phono trapje en versterking e.d. bij.
Daar ben ik zeker benieuwd naar. Toeval trouwens, de vorige eigenaar van de arm waar ik 'm van gekregen heb komt ook als bezoeker, is niet aktief hier op het forum. Die heeft de arm op een Denon DD vervangen voor een Rega.
Misschien dat het iets is voor George? Die wil z'n Pass Pearl II meenemen, is denk ik wel aardig als vergelijk met de Phonodude, is íe echt beter... Versterker heeft George zelf wel denk ik, moeten er nog speakers bij. Leo neem Dynaudio/Focal monitors mee voor de Simplex buizenversterker, zou je die kunnen gebruiken. Mijn Refmons staan er ook dus dat zou ook kunnen.
Ik heb een trieste mededeling, de Ultrazoooms komen niet. Er is weer RD-50 overleden en begin een klein vermoeden te krijgen waar het aan ligt. Nee, dit keer geen productiefout maar een designfout van mijn zijde. Zelf kom ik wel en zal de Ncore/Dlcp combinatie meenemen. Misschien kunnen we daar een workshop mee doen.