Schoonmaken gele kevlar woofer
Moderator: Beheerdersteam
Schoonmaken gele kevlar woofer
Op een gele kevlar woofer heb ik2 kleine bruine vlekjes zitten, cola of koffie wie zal het zeggen...
Hoe kan ik dit het beste schoonmaken?
Ik zat te denken aan een vochtig wattenstaafje en dan voorzichtig deppen. Maar wilde het even checken hier wat de ervaringen zijn.
Hoe kan ik dit het beste schoonmaken?
Ik zat te denken aan een vochtig wattenstaafje en dan voorzichtig deppen. Maar wilde het even checken hier wat de ervaringen zijn.
Re: Schoonmaken gele kevlar woofer
Afwassopje en een zachte doek en voorzichtig afnemen. Kevlar kan wel tegen wat vocht, papier uiteraard niet.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Pak een microvezeldoek, die neemt het vuil gelijk op en verspreidt het niet.
Mocht het een vette vlek zijn die zich niet of moeilijk met water laat behandelen probeer dan met een wattenstaafje gedrenkt in een druppel verdunde dreft. Dan afnemen met zuiver water. Als dat ook niet lukt is er nog iets wat zeker werkt: Bref (ovenreiniger, mousse in spuitbus) lost alle vet op en werkt zelfs beter dan wasbenzine. Heb ik uitstekende resultaten mee gehaald op oude printen vol teer en nicotine. Is eigenlijk een mirakelproduct, alles wordt brandschoon zonder aantasting van het materiaal.
Wel opletten met water als er een soort coating opzit heb je kans dat deze word verwijderd.
met een vochtig microvezel doekje zachtjes wrijven en er is vrijwel niets meer van te zien 
Berre schreef:Als dat ook niet lukt is er nog iets wat zeker werkt: Bref (ovenreiniger, mousse in spuitbus)
Zou ik toch mee oppassen. Vaak zitten er wel meer erg agressieve middeltjes in ovenreiniger, je moet niet voor niets handschoenen dragen bij het verwerken.Bref Oven, met zijn bijtende soda,