Ik ben Nico Hettinga. Heb monitor Audio RX8 luidsprekers (bevallen op zich goed) Gebruik streaming audio als bron en een Cambridge 650 versterker en CD speler. Nou is mijn buurman Mick erg actief op het gebied van zelfbouw en hebben wij zijn buizenversterker aangesloten met geweldig resultaat! heb daarna wat oude spullen van zolder gehaald en daar mijn luidsprekers op aangesloten, ook veel beter dan de Cambridge spullen! Misschien kent iemand een SSS eindversterker (2 x 50 Watt) en een Philips voorversterker (pre amp 280) Deze zijn echter waarschijnlijk 40 jaar oud en als dat zin heeft aan een opknapbeurt toe.
Ben dus nog even aan het puzzelen! Heb ook als handicap dat ik erg gehecht ben aan dingen als een afstandbediening!
Verder ben ik mij in aan het lezen hoe elektronica en schakelingen nou eigenlijk werken. Wordt nu nog weinig gestoord door kennis!
De buurman
Moderator: Beheerdersteam
-
Nico Hettinga
- Berichten: 12
- Lid geworden op: za 17 jan 2015, 15:47
De buurman
Laatst gewijzigd door Nico Hettinga op zo 18 jan 2015, 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
