De buurman

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Nico Hettinga
Berichten: 12
Lid geworden op: za 17 jan 2015, 15:47

De buurman

Bericht door Nico Hettinga »

Ik ben Nico Hettinga. Heb monitor Audio RX8 luidsprekers (bevallen op zich goed) Gebruik streaming audio als bron en een Cambridge 650 versterker en CD speler. Nou is mijn buurman Mick erg actief op het gebied van zelfbouw en hebben wij zijn buizenversterker aangesloten met geweldig resultaat! heb daarna wat oude spullen van zolder gehaald en daar mijn luidsprekers op aangesloten, ook veel beter dan de Cambridge spullen! Misschien kent iemand een SSS eindversterker (2 x 50 Watt) en een Philips voorversterker (pre amp 280) Deze zijn echter waarschijnlijk 40 jaar oud en als dat zin heeft aan een opknapbeurt toe.
Ben dus nog even aan het puzzelen! Heb ook als handicap dat ik erg gehecht ben aan dingen als een afstandbediening!

Verder ben ik mij in aan het lezen hoe elektronica en schakelingen nou eigenlijk werken. Wordt nu nog weinig gestoord door kennis!
Laatst gewijzigd door Nico Hettinga op zo 18 jan 2015, 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: De buurman

Bericht door ds23man »

Welkom buurman!

AB? Daar gebruikten we vroeger een bamboestok voor. :mrgreen:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: De buurman

Bericht door ray5150 »

Bij deze welkom, Buurman van Mick. :mrgreen:
Gebruikersavatar
MickRS
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 06 sep 2013, 20:55
Locatie: Medemblik

Re: De buurman

Bericht door MickRS »

Hey buurman! Welkom! :proost:
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: De buurman

Bericht door FR_Aad »

Buurman en buurman :)
Bijlagen
image.jpg
Plaats reactie