Dac vergelijk is wel heel grappig om te doen, eventueel met de synchronisatie van de muziek en dan schakelen van ingangen, en dan niet weten welke, is zo maar een optie.
Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Hoe bedoel je, van het 1 komt het ander.
Dac vergelijk is wel heel grappig om te doen, eventueel met de synchronisatie van de muziek en dan schakelen van ingangen, en dan niet weten welke, is zo maar een optie.
Dac vergelijk is wel heel grappig om te doen, eventueel met de synchronisatie van de muziek en dan schakelen van ingangen, en dan niet weten welke, is zo maar een optie.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Is er al een datum en een locatie?? 
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Wie wat Waar wanneer
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Bij iemand thuis of anders een luisterdag als Hengelo en dan mogelijk een vergelijk met die DDDAC, als ze dat aandurven, maar dan wel met een goede set als aanvulling.sander1238 schreef:Wie wat Waar wanneer
Wie kan die dag, bij iemand thuis, kan dus ook hier, Dordrecht.
Of Alphen is dan mogelijk ook een optie, wel wat verder weg voor sommigen.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Hengelo is voor mij een beetje (te) ver. Alphen zou mij beter uitkomen.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Dordrecht of Alphen is voor mij ook prima.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
voor mij ook.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Als jullie luidsprekers willen vergelijken, gaat dat natuurlijk het best en snelst met mijn luidsprekerselector.
Volgens mij zwerft ie ergens in het noorden rond.
Volgens mij zwerft ie ergens in het noorden rond.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Nee.......nee.......nee, DACCEN, van een leien DAC jes. 
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Een dac selector zou in deze wel van pas komen
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
ik moet even kijken of het gaat lukken (dus onder voorbehoud), maar mogelijk kan ik in Maart een grote huiskamer regelen in Alphen a/d rijn.
Is wat rustiger dan op een luisterdag (en dat lijkt me met een dergelijke beoordeling op zich wel lekker).
Is wat rustiger dan op een luisterdag (en dat lijkt me met een dergelijke beoordeling op zich wel lekker).
