Ik vind de auto eigenlijk dé plek om lekker hard muziek te draaien. Daar heeft namelijk vrijwel niemand last van me. Of in ieder geval niet veel langer dan 1 minuut
Ik heb tegenwoordig wel nog maar 1 versterker in de auto (enkel de sub zit op een versterker) en dat is vooral ter bescherming van mijn oren
Als Radio heb ik de Kenwood KDC-BT92SD en daar ben ik erg blij mee. Zowel SD, USB en Bluetooth (incl. carkit)
Voorin heb ik een setje focal woofers welke bij worden gestaan door een setje ooit nog bij s&c aangeschafte vifa tweeters. De deuren heb ik aan de binnenkant bekleed met vibraflex zadat de koektrommel civicdeuren nu als volkswagendeuren klinken als je ze dichtgooit.
Dit is trouwens de beste investering die je kunt doen als je je caraudio een beetje knap wilt laten klinken.
Achterin heb ik tegenwoordig de Pioneer woofer uit mijn bouwtopic:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=19308 uitgewisseld voor een Adire Shiva welke wordt aangedreven door een MTX versterker die op zijn beurt weer wordt gevoed door een stukje 35mm2

(Ooit overgehouden op m'n werk)
Ik ben er in ieder geval erg blij mee al denk ik dat de meeste mensen hier de hoeveelheid laag ietwat overdreven zullen vinden maar dat is een kwestie van mijn persoonlijke voorkeur. Af en toe vind ik een stoelmassage gewoon lekker. Als ik last van mijn rug heb zet ik bijvoorbeeld Taurus aan
En ja, de koperprijs is momenteel niet best; 4,40 / kilo