Gainclone LM3886

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Gainclone LM3886

Bericht door ray5150 »

Dat zeg ik. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8112
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Gainclone LM3886

Bericht door Kappa7 »

ray5150 schreef:
Dat zeg ik. :mrgreen:
Goed gezegt :goedzo:
Deze ring kern heeft geen aardscherm en kan dus niet aan aarde gehangen worden.
Dan komt er ook een groen-gele kabel uit de trafo.
Die heeft Amplimo overigens ook in het programma.
The big J
Berichten: 11
Lid geworden op: do 11 okt 2007, 20:51

Re: Gainclone LM3886

Bericht door The big J »

Geweldig! Dat was het inderdaad... Nu ik het zo weer zie begint het me weer te dagen; zo zit het inderdaad bij m'n UCD ook dacht ik.
Plaats reactie