Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Nog niet.
Dan moet je dat nu maar aangeven, wil je komen?
Dan moet je dat nu maar aangeven, wil je komen?
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Wil wel maar kan niet. 
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Ai, jammer Basbas focal m180 schreef:Wil wel maar kan niet.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Ja, nu moeten wij alle taart uit Brabant opeten.FR_Aad schreef:Ai, jammer Basbas focal m180 schreef:Wil wel maar kan niet.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Kerst, oud en nieuw, en nu veel taart.hannesie schreef:Ja, nu moeten wij alle taart uit Brabant opeten.FR_Aad schreef:Ai, jammer Basbas focal m180 schreef:Wil wel maar kan niet.
Dan zou jij nu wel een buikje krijgen.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Nog steeds zo een 71 Kg.
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
bas, er is altijd plaats in de auto.hannesie schreef:Ja, nu moeten wij alle taart uit Brabant opeten.FR_Aad schreef:Ai, jammer Basbas focal m180 schreef:Wil wel maar kan niet.
hans dat lust je best wel
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Dank voor het aanbod.sander1238 schreef:
bas, er is altijd plaats in de auto.
We hebben wat opdrachten, ik kan die tijd dat enkele wagens weg zijn heel goed gebruiken om van alles en nog wat te verplaatsen.
Verhuur ijskarren en andere voorbereidingen seizoen 2015 zijn begonnen.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Hallo Hans
kun je mij nog even een PB geven met je adres gegevens .
Dacht dat ik het nog ergens had staan maar.......
kun je mij nog even een PB geven met je adres gegevens .
Dacht dat ik het nog ergens had staan maar.......
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
ho,ho
we moeten nog vertrekken
we moeten nog vertrekken
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Daar willen we ook foto's van!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Dat staat toch gewoon in het telefoonboek, Zelfbouwaudio luitserruimte, locatie Dordtrikpost schreef:Hallo Hans
kun je mij nog even een PB geven met je adres gegevens .
Dacht dat ik het nog ergens had staan maar.......
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
En kijk uit voor vallende sneeuwresten bij Hans! 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
En wordt hier nog steeds intensief geluisterd?
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Tja ligt eraan hoe lang je bent. Dat is bij 1.50 meter best zwaarhannesie schreef:Nog steeds zo een 71 Kg.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
ds23man schreef:Daar willen we ook foto's van!
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Ik kom er net vandaan ,was erg gezellig
Lekker naar de l,orfeo's geluisterd .
Met pioneer meerkanaals versterker.
Klonk erg lekker ,allemaal mooi in balans en met de losse dac nog beter
Vervolgens met de klasse a zelfbouw eindbak van Sander die wel even op moest warmen.
Maar vervolgens erg goed klonk.
De resterende tijd geluisterd naar de set van Hans
Waaruit blijkt dat je de winst in kwaliteit van de drivers na twintig jaar echt in de finesse zult moeten zoeken en de persoonlijke voorkeur.
Dit is nog steeds van zeer hoog niveau
Hans bedankt voor de gast vrijheid
Lekker naar de l,orfeo's geluisterd .
Met pioneer meerkanaals versterker.
Klonk erg lekker ,allemaal mooi in balans en met de losse dac nog beter
Vervolgens met de klasse a zelfbouw eindbak van Sander die wel even op moest warmen.
Maar vervolgens erg goed klonk.
De resterende tijd geluisterd naar de set van Hans
Waaruit blijkt dat je de winst in kwaliteit van de drivers na twintig jaar echt in de finesse zult moeten zoeken en de persoonlijke voorkeur.
Dit is nog steeds van zeer hoog niveau
Hans bedankt voor de gast vrijheid
Laatst gewijzigd door rikpost op zo 04 jan 2015, 1:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
De foto'sde spullen staan klaarEn dan moet eerst het gebak op, anders bederft het.Niet alleen aandacht voor de interne mensHet/een omschakelmomentEn weer luisterenEn dan is het al snel donker, 18:00
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Het was zeker nogal koud? 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Verrek, die stoelen hebben wij ook maar dan in het rood!

Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Hans, dank voor de gastvrijheid!
Het was een leuke middag en tussendoor ook weer het een en ander opgestoken.
John en Sander, dank voor de taart!!
Het was een leuke middag en tussendoor ook weer het een en ander opgestoken.
John en Sander, dank voor de taart!!
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Het was een erg leuke middag met elkaar en taart, koffie, muziek, babbelen etc. Prima initiatief in huiselijke kring zo Hans!! En het werd inderdaad wat koeler toen de Pass werd gewisseld met Hypex. Maar ook tijd om op te stappen richting Den Haag.
