project: termino
Moderator: Beheerdersteam
Re: project: termino
Het nadeel is dat de echte lol er in helaas een stuk minder is......
Daar waar het vroeger nooit mooi genoeg was,is het al snel best zat.
Daar waar het vroeger nooit mooi genoeg was,is het al snel best zat.
Re: project: termino
Ik herken dat wel een beetje.dre schreef:Het nadeel is dat de echte lol er in helaas een stuk minder is......
Daar waar het vroeger nooit mooi genoeg was,is het al snel best zat.
Op een gegeven moment ben je zo lang ergens mee bezig dat je er eigenlijk helemaal geen zin meer in hebt,
en liever met iets nieuws zou starten.
Re: project: termino
Tja,is dat de leeftijd?
Bij project Termino had ik echt oneindig geduld.
dagen schuurwerk,geen probleem.
Nu sta ik me na een half uur al kapot te vervelen.
Bij project Termino had ik echt oneindig geduld.
dagen schuurwerk,geen probleem.
Nu sta ik me na een half uur al kapot te vervelen.
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: project: termino
Nee, volgens mij niet. Vroeger had ik geen geduld en raffelde ik alles te snel af. Nu kan ik een avond bezig zijn met 4 zaagsnedes. Eerst alles lekker rustig en precies instellen.dre schreef:Tja,is dat de leeftijd?
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: project: termino
Wat wordt erger?FR_Aad schreef:Men zegt dat het, naar mate je ouder wordt, erger wordt.
Zolang bovenstaande vraag niet voldoende beargumenteerd wordt beantwoord, heb ik op generlei wijze medelijden nodig.....dre schreef:Arme leo.......
Re: project: termino
Haast en ongeduldpappaleo schreef:Wat wordt erger?
Maar ehh, die link met jou heb ik niet gelegd
Re: project: termino
Nee,die dingen komen bij mij niet snel voor.FR_Aad schreef:Haast en ongeduldpappaleo schreef:Wat wordt erger?
Maar ehh, die link met jou heb ik niet gelegd
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: project: termino
Gisteren bij André de Termino een in levende lijve mogen aanschouwen en beluisteren..
Nou, dat viel niet tegen.
Het systeem zet een heel mooi ruimtelijk plaatje neer en klinkt zeer gedetailleerd zonder dat ook maar een spoortje van irritatie optreedt.
Het ziet er trouwens ook nog heel mooi afgewerkt uit. Klasse
Het filter is enorm (en dan zeggen ze wat van mij) en door zijn omvang en onderdelengebruik erg indrukwekkend. Het wordt nog in een aparte behuizing ingebouwd. Ergens zonde. Is het een idee om een doorkijkje van plexiglas of zo in die kast te maken?
We hebben het ook nog even over onze wedstrijdluidprekers gehad, daar komt nog een vervolg op
Nou, dat viel niet tegen.
Het systeem zet een heel mooi ruimtelijk plaatje neer en klinkt zeer gedetailleerd zonder dat ook maar een spoortje van irritatie optreedt.
Het ziet er trouwens ook nog heel mooi afgewerkt uit. Klasse
Het filter is enorm (en dan zeggen ze wat van mij) en door zijn omvang en onderdelengebruik erg indrukwekkend. Het wordt nog in een aparte behuizing ingebouwd. Ergens zonde. Is het een idee om een doorkijkje van plexiglas of zo in die kast te maken?
We hebben het ook nog even over onze wedstrijdluidprekers gehad, daar komt nog een vervolg op
Re: project: termino
Is de Termino nu eigenlijk officieel al af ?
Zo ja, dan kunnen we hem nomineren.
Of was dat soms al in 2013 ?
Zo ja, dan kunnen we hem nomineren.
Of was dat soms al in 2013 ?
Re: project: termino
Bij Dré weet je het maar nooit...
Er loopt ook zoveel bij jou door elkaar heen, je wint het nog van mij...
Er loopt ook zoveel bij jou door elkaar heen, je wint het nog van mij...
Re: project: termino
Ik heb een groot deel verkocht.
Als ik de voor mij belangrijke projecten moet opnoemen:de speaker voor de wedstrijd,filter kastjes en een phonotrap.
De rest is echt minder belangrijk.
Als ik de voor mij belangrijke projecten moet opnoemen:de speaker voor de wedstrijd,filter kastjes en een phonotrap.
De rest is echt minder belangrijk.
Re: project: termino
Dan mag je wel opschieten, is al over 9 jaar !ds23man schreef:Dus die schuifwand komt pas in 2025?
Re: project: termino
Het fineer in de Osmo gezet en gedroogd onder een infraroodlamp,omdat het nogal fris was.....
Nu is het ineens hoogglans geworden.
Nu is het ineens hoogglans geworden.
