Het deed even aan die oude Brabantia broodtrommels denken.
project: termino
Moderator: Beheerdersteam
Re: project: termino
Ik weet het wel, maar met die vormen kun je zomaar op andere toepassingen komen.
Het deed even aan die oude Brabantia broodtrommels denken.
Het deed even aan die oude Brabantia broodtrommels denken.
Re: project: termino
Wat ik nu toch weer tegenkom bij de Action...
High-End aansluitmateriaal !
Nu ook bij Walt in de straat.

High-End aansluitmateriaal !
Nu ook bij Walt in de straat.
Re: project: termino
Dank u!
Ik hoop komende week weer eens verder te gaan met de filterkastjes.
Ik hoop komende week weer eens verder te gaan met de filterkastjes.
Re: project: termino
Geen tijd.
Laatst wilde ik verder,was de hardwax harde was geworden......
Carbon gespoten:niet mooi,dus er moet een andere lak komen.
Wel bij Arno geweest:prachtige voetjes voor de kastjes!
Had ik daar eigenlijk al plaatjes van gepost?
Laatst wilde ik verder,was de hardwax harde was geworden......
Carbon gespoten:niet mooi,dus er moet een andere lak komen.
Wel bij Arno geweest:prachtige voetjes voor de kastjes!
Had ik daar eigenlijk al plaatjes van gepost?
Re: project: termino
Dat zou dan 1 van de maar liefst 3 foto's uit dit topic moeten zijn...
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: project: termino
Vanmorgen het carbon maar eens een laagje 'gewone' blanke lak gegeven.
De deur snel achter me dicht getrokken:ik ben benieuwd wat er straks weer aan de hand is.
Potje Osmo besteld,dus volgende week weer verder.
Plankies gezaagd om het filter definitief op te monteren.
Volgende week de voeten in de grondlak zetten.
Er zit weer wat beweging in het gebeuren.
Plaatjes laten nog even op zich wachten.
De deur snel achter me dicht getrokken:ik ben benieuwd wat er straks weer aan de hand is.
Potje Osmo besteld,dus volgende week weer verder.
Plankies gezaagd om het filter definitief op te monteren.
Volgende week de voeten in de grondlak zetten.
Er zit weer wat beweging in het gebeuren.
Plaatjes laten nog even op zich wachten.
Re: project: termino
Zo!
Vandaag het fineer geschuurd en in de Osmo gezet:
Tevens een plaatje geschoten van de voeten,deze heb ik los gefreesd en vrijdag gaat er grondverf op:
daarna het carbon:stofjes uitgeschuurd en gepolijst........
Dat was niet mooi genoeg,dus deze heb ik opnieuw in de lak gezet.
Het plaatje is van voor het lakken:
De baffles heb ik gepoetst,maar ik durf niet teveel te slijpen/poetsen want ik heb geen zin om weer de boel over te spuiten.
Deze keer maar wat stofjes..........
Vandaag het fineer geschuurd en in de Osmo gezet:
Tevens een plaatje geschoten van de voeten,deze heb ik los gefreesd en vrijdag gaat er grondverf op:
daarna het carbon:stofjes uitgeschuurd en gepolijst........
Dat was niet mooi genoeg,dus deze heb ik opnieuw in de lak gezet.
Het plaatje is van voor het lakken:
De baffles heb ik gepoetst,maar ik durf niet teveel te slijpen/poetsen want ik heb geen zin om weer de boel over te spuiten.
Deze keer maar wat stofjes..........
-
mijkie
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 222
- Lid geworden op: vr 22 aug 2008, 18:51
- Locatie: uithoorn
Re: project: termino
ziet er rete-strak uit, petje af hoor !!
waar heb jij die voeten van gemaakt ?
waar heb jij die voeten van gemaakt ?
Re: project: termino
Ik heb zie niet gemaakt,dat heeft Arno gedaan.
Maar ze zijn van 24mm trespa.
Maar ze zijn van 24mm trespa.
-
mijkie
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 222
- Lid geworden op: vr 22 aug 2008, 18:51
- Locatie: uithoorn
Re: project: termino
zien er netjes uit, moet ook zoiets maken voor mijn zelfbouwers, vandaar mijn vraag ....dre schreef:Ik heb zie niet gemaakt,dat heeft Arno gedaan.![]()
Maar ze zijn van 24mm trespa.
Re: project: termino
Ach,ik zie dat jij ook nog aan het feesten ben.Tommy schreef:Ben je NOG STEEDS met de Termino bezig??
Re: project: termino
Het kan ook een stuk makkelijker!mijkie schreef:zien er netjes uit, moet ook zoiets maken voor mijn zelfbouwers, vandaar mijn vraag ....dre schreef:Ik heb zie niet gemaakt,dat heeft Arno gedaan.![]()
Maar ze zijn van 24mm trespa.
