Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Gezien de reacties en het aantal elementen, dat de laatste leuke dag dit jaar had moeten worden, en nu door omstandigheden helaas in de war is geschopt (sneeuwstorm), lijkt het mij zinvol om de reis zaterdag 3 jan. dan maar niet te maken.
Ik hoop wel dat Motorfret mogelijk dan dit nog wel durf te organiseren, maar kerst en nieuwjaar 2015 liggen dan nog moeilijker.
Ik hoop wel dat Motorfret mogelijk dan dit nog wel durf te organiseren, maar kerst en nieuwjaar 2015 liggen dan nog moeilijker.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Sorry John,
Ik haak ook af.
2x anderhalf uur in de auto voor een versterker en een setje speakers is net iets te veel.
Dank voor al je moeite en ik hoop dat er ondanks alles toch een Groesbeek 2015 komt.
A.
Ik haak ook af.
2x anderhalf uur in de auto voor een versterker en een setje speakers is net iets te veel.
Dank voor al je moeite en ik hoop dat er ondanks alles toch een Groesbeek 2015 komt.
A.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Zie eigenlijk maar 1 mogelijkheid : 19 december.......hannesie schreef:Gezien de reacties en het aantal elementen, dat de laatste leuke dag dit jaar had moeten worden, en nu door omstandigheden helaas in de war is geschopt (sneeuwstorm), lijkt het mij zinvol om de reis zaterdag 3 jan. dan maar niet te maken.
Ik hoop wel dat Motorfret mogelijk dan dit nog wel durf te organiseren, maar kerst en nieuwjaar 2015 liggen dan nog moeilijker.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
2016 wordt je ook niet vrolijk van.......
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Ik hoef zelf al niks meer te doen 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Jawel hoor, koffiezetten

- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Dat zou al bijna bij iemand in huis kunnen.FR_Aad schreef:Dan komen we nu op:
John
Sander
Aad
Michel
Bas
Hans?
Jan?
Speakers:
L'ordeo's
2x Subwoofer
RefMons?
Versterkers:
Aleph30
Bronnen:
AFDAC II ?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Bas, wat een aanbod, geweldigbas focal m180 schreef:Dat zou al bijna bij iemand in huis kunnen.FR_Aad schreef:Dan komen we nu op:
John
Sander
Aad
Michel
Bas
Hans?
Jan?
Speakers:
L'ordeo's
2x Subwoofer
RefMons?
Versterkers:
Aleph30
Bronnen:
AFDAC II ?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Bas doet het ijs en John de koffie!

Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
See for yourself, Barry. 
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
En achter het huis is ook nog voldoende parkeerruimte 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Kan de Ultrazooomtrailer daar wel draaien, heb een hekel aan achteruit insteken.FR_Aad schreef:En achter het huis is ook nog voldoende parkeerruimte
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
moet je m effe bij Doornroosje parkeren, daar kun je draaien in de lucht.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Zie net dat ze eiiiiiiiiindelijk een nieuw pand hebben, kwam daar vroeger veel. Voormalig vriendin zat daar bij de techniekploeg.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Bij Bas??ds23man schreef:Zie net dat ze eiiiiiiiiindelijk een nieuw pand hebben, kwam daar vroeger veel. Voormalig vriendin zat daar bij de techniekploeg.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Nee, Doornroosje....
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Haalt wel weer dingen boven, dampende s.x op een ranzig studentenkamertje. 
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
nou maak je me nieuwsgierig.Heb ook een jaar of vier als geluidstechnieker in Roosje rondgekropen.
Namen en rugnummers?
Namen en rugnummers?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Het zal rond 1994 geweest zijn........
Laatst gewijzigd door ds23man op di 30 dec 2014, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Ben wel eind jaren 70 wel een paar keer in de Vereniging geweest.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Das net voor mijn tijd geweest. Toen ik er rondliep was Gonny de enige geluidsdame. Bij de lichtploeg liepen er meer.ds23man schreef:Het zal rond 1994 geweest zijn........
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Ze was van Braziliaanse afkomst en speelde accordeon......Gijs schreef:Das net voor mijn tijd geweest. Toen ik er rondliep was Gonny de enige geluidsdame. Bij de lichtploeg liepen er meer.ds23man schreef:Het zal rond 1994 geweest zijn........
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
klinkt goed, maar zegt me niks. Was ze ook een geluidsdame?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Zat bij de geluidsploeg.
