+1dre schreef:Ik draag wel bij in ieder geval.sander1238 schreef:Als je kosten hebt moeten maken laat het dan maar weten johndre schreef:Hoe zit het met de gemaakte kosten?
Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. - > geannuleerd!
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. - > geannuleerd!
Geen kostenhannesie schreef:Ik heb een annuleringsverzekering.![]()
Zonder dollen, uiteraard als er kosten zijn gemaakt, die moeten we dan delen.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Dit was je kans! 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Verstandige beslissing, het sneeuwt zelfs hier nu aardig door. Aan ongelukken heeft niemand iets..
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
En hier is dan weer geen kerstsfeer maar enkel regen. Ga je echter 20km naar het Noorden dan is het mis. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Hier in het Noorden is het kurkdroog.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Voor die 75 euro?dre schreef:Dit was je kans!
Nah...
Laatst gewijzigd door Motorfret op za 27 dec 2014, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Verstandige keuze, Fred.
Ik probeer er 3 januari bij te zijn. Ook niet zo heel erg trouwens, misschien smaakt de pizza me dan beter dan zo net na kerst
Ik probeer er 3 januari bij te zijn. Ook niet zo heel erg trouwens, misschien smaakt de pizza me dan beter dan zo net na kerst
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. - > geannuleerd!
Vanzelfsprekend.sander1238 schreef:Als je kosten hebt moeten maken laat het dan maar weten johndre schreef:Hoe zit het met de gemaakte kosten?
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Ik heb een bedrijfsgebouw mooi centraal in Nederland (Amersfoort).
Hier staat wel eens een ruimte leeg
Is hier iets te organiseren?
Hier staat wel eens een ruimte leeg
Is hier iets te organiseren?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Hoe groot, afwerking?

Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Kleinste 45m2
Systeemplafond en vloerbedekking.
Grootste 80m2
Dakplaat profiel en vloerbedekking.
Systeemplafond en vloerbedekking.
Grootste 80m2
Dakplaat profiel en vloerbedekking.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Parkeergelegenheid en wel of niet betalen ? pantry en toiletten ?
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Laden en lossen voor de deur, parkeren in de buurt.
Koffie en dergelijke kan geregeld worden.
Betaling?????? Ligt er een beetje aan of ik alles zelf moet organiseren, inrichten en opruimen.
Dus bespreekbaar?
Koffie en dergelijke kan geregeld worden.
Betaling?????? Ligt er een beetje aan of ik alles zelf moet organiseren, inrichten en opruimen.
Dus bespreekbaar?
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Bespreekbaar op zich wel, maar je moet wel even met de kalender rekening houden.
7 Februari - Hengelo, 28 Februari - Friesland, 28 Maart - Alphen a/d Rijn, Breda is meestal in de maand Mei.
7 Februari - Hengelo, 28 Februari - Friesland, 28 Maart - Alphen a/d Rijn, Breda is meestal in de maand Mei.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
In het najaar hebben we eigenlijk niets.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Beetsterzwaag.?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Inderdaad, maar de rest zit in het begin van het jaar gepropt!
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
We kennen nog iemand met een grote schuur 
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Maar staat die dan niet op instorten tzt 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Ja, in Den Helder....

-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
ray5150 schreef:Ik denk dat ik mijn soldeerbout maar ga opstoken, doe ik nog wat nuttigs vandaag...
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Neuh....is saai...
geduld....
Dit topic is daar trouwens de juiste plaats niet voor.
Dit topic is daar trouwens de juiste plaats niet voor.
