Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Dit is het beeld vanaf ongeveer een half uurtje rijden naar Groesbeek. Als het gaat dooien zijn de wegen zo weer schoon .weet niet hoe het er over een paar uur verder uitziet
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Twee sneeuwvlokken komen elkaar tegen.
Zegt de één tegen de ander:
“Waar ga jij heen?”
“Ik ga naar Oostenrijk, een feestje bouwen.
En jij?”
“Ik ga naar Nederland, paniek zaaien….”

Zegt de één tegen de ander:
“Waar ga jij heen?”
“Ik ga naar Oostenrijk, een feestje bouwen.
En jij?”
“Ik ga naar Nederland, paniek zaaien….”
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Ook hier wit, net als bij sander
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Denk dat het verstandig is om het evenement te annuleren.
Dit omdat er nog meer sneeuw kan gaan vallen hier en omdat het aantal deelnemers wel wat weinig wordt als een paar mensen al afzeggen.
Wel jammer, want ik had graag andere versterkers / dac's e.d op mijn Orfeo's gehoord om te vergelijken
Dit omdat er nog meer sneeuw kan gaan vallen hier en omdat het aantal deelnemers wel wat weinig wordt als een paar mensen al afzeggen.
Wel jammer, want ik had graag andere versterkers / dac's e.d op mijn Orfeo's gehoord om te vergelijken
Laatst gewijzigd door Motorfret op za 27 dec 2014, 9:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Ik denk dat het niet anders is.....
Verzetten naar morgen?
Verzetten naar morgen?
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Ik kan aanstaande zondag, maandag, dinsdag, vrijdag, zaterdag, en zondag... 
Laatst gewijzigd door ray5150 op za 27 dec 2014, 9:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Jammer dat het weer dwars ligt en het niet doorgaat. Vond het vorig jaar gezellig en verzorgd.
Volgend jaar beter!
groet,
Aat
Volgend jaar beter!
groet,
Aat
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Ik denk dat ik mijn soldeerbout maar ga opstoken, doe ik nog wat nuttigs vandaag... 
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
He jammer. John toch bedankt voor de moeite.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Heel verstandig, zou wat saai worden hier als we de harde kern verliezen door een scharende vrachtwagen! 
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Is een luisterdag dan niet nuttig?ray5150 schreef:Ik denk dat ik mijn soldeerbout maar ga opstoken, doe ik nog wat nuttigs vandaag...
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Zaterdag 3 januari is het zaaltje nog beschikbaar?!
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Ik zou er dan zijn.Motorfret schreef:Zaterdag 3 januari is het zaaltje nog beschikbaar?!
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
T'is hier ook natte klefzooi, kan niet eens naar buiten kijken vanuit mijn mancave.
Nat en sneeuw op het schuine raam, en er ligt zo een 15, 20 cm
Nat en sneeuw op het schuine raam, en er ligt zo een 15, 20 cm
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Als het warm water gaat regenen ook. Maar hoe groot is die kans?sander1238 schreef:Dit is het beeld vanaf ongeveer een half uurtje rijden naar Groesbeek. Als het gaat dooien zijn de wegen zo weer schoon .weet niet hoe het er over een paar uur verder uitziet
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. - > geannuleerd!
Ik weet niet hoe het elders is, maar hier waait het ook nog flink. Je ziet af en toe niets door de horizontale sneeuw.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. - > geannuleerd!
Zal ik voor 3 januari even een apart topic aanmaken? Dan hoeven nieuwe mensen zich niet eerst door 10 pagina's te "wurmen"
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. - > geannuleerd!
Wat mij betreft kan het hier hoor.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Helaas.......Motorfret schreef:Zaterdag 3 januari is het zaaltje nog beschikbaar?!
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. - > geannuleerd!
Hoe zit het met de gemaakte kosten?
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
k*t, dan moet mijn vrouw werken...ik kan dus niet...sander1238 schreef:Ik zou er dan zijn.Motorfret schreef:Zaterdag 3 januari is het zaaltje nog beschikbaar?!
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. - > geannuleerd!
Als je kosten hebt moeten maken laat het dan maar weten johndre schreef:Hoe zit het met de gemaakte kosten?
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. - > geannuleerd!
Ik draag wel bij in ieder geval.sander1238 schreef:Als je kosten hebt moeten maken laat het dan maar weten johndre schreef:Hoe zit het met de gemaakte kosten?
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. - > geannuleerd!
Ik heb een annuleringsverzekering.
Zonder dollen, uiteraard als er kosten zijn gemaakt, die moeten we dan delen.
Zonder dollen, uiteraard als er kosten zijn gemaakt, die moeten we dan delen.
